ساخت و طراحی پمپ سبک

به گزارش تاسیسات نیوز، خانقشلاقی مدیر عامل شرکت شیدا نوین ابتکار گفت: یکی از اهداف شرکت را می‎توان تجاری سازی اختراعات و ابتکارات در جهت رفع نیاز جامعه بیان کرد.

 

 

 

 

خانقشلاقی مدیر عامل شرکت شیدا نوین ابتکار در ادامه افزود: پارک علم و فناوری خراسان با هدف حمایت از شرکت‎های دانش بنیان و به طور کلی نوآوری در دانش و فناوری و تقویت ورود محصولات این شرکت‎ها به بازار و مصرف، فعالیت مفیدی را انجام داده است.

 

 

 

 

وی گفت: شرکت شیدا نوین ابتکار در سال ۸۶ با ایده محوری تولید تخته‎های سلولزی فشرده با مقاومت بالا در برابر حرارت، فعالیت خود را در پارک علم و فناوری خراسان شروع کرده است و تاکنون هفده طرح این شرکت گواهی ثبت اختراع گرفته که سه طرح آن تجاری سازی شده است.






خانقشلاقی به طراحی و تولید دستگاه تهیه بتن سبک در این شرکت اشاره کرد و افزود: تا پیش از این، دستگاه تهیه بتن سبک وارداتی بود و علاوه بر این ایراداتی نیز داشت ولی با تلاش متخصصان شرکت شیدا نوین ابتکار توانستیم این ایرادات را بر طرف و محصولی با کیفیت عالی طراحی و تولید کنیم، از دیگر مزایای این دستگاه پمپاژ تا طبقه شانزدهم ساختمان است که قبل از این تا چهار طبقه کار پمپاژ را انجام می‎شد، این طرح در مجموعه تفریحی پدیده شاندیز در حال آزمایش می‎باشد.





مدیر عامل شرکت شیدا نوین ابتکار همچنین به تولید دستگاه کاهش آلودگی هوا که در مرحله ثبت اختراع است اشاره کرد و افزود: این دستگاه قرار است پس از ثبت و تایید شهرداری و محیط زیست در خیابان‎ها نصب شود، همچنین با توجه به سیستم‎های پیشرفته می‎تواند در روز ۵/۷ میلیون متر مکعب پالایش هوا را انجام داده و تاثیر بسزایی در جذب ریزگردها داشته باشد.

 

 

 

 

وی با بیان این که امسال با توجه به ارائه طرح‎های ابداعی شرکت به سازمان ثبت اختراع، سالی پر بار را داشتیم گفت: با چشم انداز روشنی به آینده در سال ۹۴ بر روی تجاری سازی این طرح‎ها کار خواهیم کرد. وی شرکت‎های دانش بنیان را تولید کنندگان واقعی علم در جامعه دانست و گفت: دغدغه بزرگ این شرکت‎ها پول نیست بلکه ورود به بازار می‎باشد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;