زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند؟

روح الله واصف

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 207 میباشد.


همکاران عزیز سلام و خداقوت


زنگ انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی در سراسر کشور به صدا درآمده است و از نامزدها دعوت شده است تا مدارک خود را به هیات‌های اجرایی تحویل دهند.


اینجا و اکنون محل پرسیدن سؤال از کسانی است که در هیات مدیره قبلی عضو بوده‌اند و اکنون تمایل دارند که دوباره کاندیدا شوند یا نشود.


اکنون محل و زمان این سؤال مهم است که چرا علاقه‌مند به عضویت در این هیات مدیره هستند؟ آیا به دنبال قدرتند؟ که قطعاً پاسخ خیر است؛ زیرا برای سازمانی با اعضای نحیف که هیچ اتفاق اجتماعی اعم از گرانی، توهین، بیکاری و …، آن‌ها را به واکنش وا نمی‌دارد و همیشه با پایین‌ترین دستمزد ممکن در حال خدمتند و عموماً هشتی در گرو نه دارند قدرتی نمانده است که بخواهد به شخص دیگری تقدیم کند.


آیا به دنبال پول و حقوق هستند؟ قطعاً خیر که میدانیم اتفاق خاصی در فیش‌های حقوقی این عزیزان رخ نداده است. آیا به دنبال خدمت صادقانه‌اند؟


پس چرا برخی با هزینه‌های میلیونی و میلیاردی سعی در ورود به هیات مدیره دارند؟


سؤال بعدی این است که امضای اعضای فعلی پای چند صورتجلسه هیات مدیره وجود دارد؟ چند شورا، راهبری کرده‌اند و چقدر برای کاری که داشته‌اند وقت گذاشته‌اند؟


اکنون زمان حساب کشی بابت رأیی است که داده‌ایم. اکنون زمان قول دادن‌هاست. این قول‌ها را یادداشت می‌کنیم و پیگیر خواهیم بود. این دستور کار ما برای تاسیسات نیوز در سه سال آینده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;