رونمایی از کولرگازی جدید شرکت دمنده در نمایشگاه تاسیسات

قائم مقام مدیرعامل شرکت دمنده با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاهی برای تست دستگاه‌های فن و تطابق آن با تکنولوژی روز دنیا، از رونمایی کولر گازی جدید شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مسعود بستانچی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، با اشاره به سابقه تاسیس و فعالیت شرکت دمنده، اظهار کرد: این مجموعه با بیش از نیم قرن سابقه، فعالیت خود را با ساخت یک مدل هواکش صنعتی آکسیال در واحد کوچکی در خیابان پامنار تهران آغاز کرد و امروز با همکاری بیش از ۱۰۰۰ پرسنل، نسبت به تولید انواع فن‌ها و الکتروموتورها در زمینه صنعتی و خانگی اقدام می‌کند.
دمنده-کاماپرس
تولید بیش از ۵۰۰ مدل فن در شرکت دمنده
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۵۰ مدل فن در این مجموعه تولید می‌شود، عنوان کرد: موتور فن‌ها را خودمان تولید می‌کنیم و با ضریب وابستگی ۵ درصد در مواد اولیه، محصولات ما همگی ساخت داخل بوده و لذا با اطمینان اعلام می‌کنم که تولیدات ما کاملا ملی است.
بستانچی با تاکید بر اینکه شرکت دمنده در حوزه تولید محصولات باکیفیت جهت رفع نیاز داخل و همچنین صادرات محصول تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: برای تحقق این برنامه‌ها در سال آینده برنامه‌‌هایی داریم. همچنین با توجه به مساله تحریم و با هدف رفع وابستگی به کشورهای خارجی، هزینه‌ تولید محصول را تا حدود زیادی تعدیل کرده‌ایم تا محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.
بهبود کیفیت موتورها از لحاظ استاندارد و بهره‌وری
وی در خصوص تولیدات جدید این مجموعه، بیان کرد: شرکت دمنده از گذشته محصولاتی در زمینه تهویه، فن و الکتروموتور تولید کرده که طی سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ماشین آلات و فرآیندها، نسبت به روز کردن این محصولات اقدام کرده‌ است. بهبود کیفیت موتورها، افزایش کلاس موتورها از لحاظ استاندارد و بهره‌وری و همچنین طراحی‌های جدید برای هواکش‌های خانگی برخی از این اقدامات بوده است.
وی با بیان اینکه محصولات دمنده همچون گذشته شامل تولیدات گروه صنعتی آکسیال، گروه صنعتی سانترفیوژ و محصولات خانگی می شود، ادامه داد: در همین رابطه آزمایشگاهی برای تست دستگاه‌های فن و تطابق آن با تکنولوژی روز دنیا راه‌اندازی کردیم.
دمنده-کاماپرس
رونمایی از کولر گازی جدید شرکت
وی فن‌های اف ۳۰۰ ضدحریق و بین کانالی را  از محصولات جدید مجموعه معرفی کرد و گفت: این فن‌ها ویژه فن کوئل‌ها و کولر گازی است و در همین راستا طی این نمایشگاه، از کولر گازی جدید شرکت رونمایی می‌شود. در این راستا قصد داریم با توجه به محدودیت‌های موجود در حوزه واردات کولر گازی، نسبت به تولید و عرضه محصولات باکیفیت و با هزینه کمتر اقدام کنیم.
وی در خصوص کسب استانداردهای لازم برای محصولات این مجموعه، بیان کرد: شرکت دمنده از چندین سال قبل نسبت به اخذ استانداردهای پنج گانه ایزو و محیط زیست، سازمان تحقیقات ملی مسکن و همچنین استاندارد CE اقدام کرده است.
توسعه صادرات محصول
بستانچی با اشاره به توسعه صادرات محصول در این مجموعه، اظهار کرد: محصولات شرکت دمنده به کشورهایی مثل عراق، آذربایجان، روسیه، ترکیه، عمان و برخی کشورهای دیگر صادر می‌شود. همچنین از آنجاکه اغلب کشورهای خاورمیانه و همسایه در زمینه تولید هواکش و فن قابلیت‌های ویژه‌ای نداشته و اکثرا به کشورهای غربی وابسته هستند، سعی ما این است که بتوانیم در زمینه صادرات محصول به این کشورها و تامین نیازهای آنها در صنعت تهویه مطبوع اقدام کنیم. البته در این رابطه محدودیت‌های ارزی داریم که امیدواریم به زودی مرتفع شوند.
این فعال صنعت تهویه مطبوع با بیان اینکه شرکت دمنده طی سال‌های اخیر ارتباط تنگاتنگی با مشتریان خود داشته است، گفت: در حوزه آموزش نیز با هدف ارتقا و تضمین کیفیت، برنامه‌هایی برای کارکنان و نمایندگی‌ها اجرا کرده‌ایم. معتقدیم ارتقا سطح شبکه فروش به ارایه خدمات بهتر به مشتریان منجر می‌شود.
مهندس بستانچی در پایان با اشاره به چشم انداز و برنامه‌های آینده این مجموعه، خاطرنشان کرد: چشم‌انداز تولید در صنعت ایران بسیار روشن است، اما با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی در انتقال تکنولوژی دچار مشکلاتی هستیم.
گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;