روش های هوشمندانه برای پنهان کردن شوفاژها

با گرم شدن هوا و خاموش شدن شوفاژهای منزل برای ایجاد تغییرات دکوری می توانید رادیاتورها را از دید خارج کرده و یا با ترفندهایی آن ها را بپوشانید. در ادامه راهکارهایی هوشمندانه برای این کار معرفی می کنیم
پوشش شوفاژ با باکس و مبلمان سفارشی
 ساخت سفارشی نیمکت بر روی شوفاژ ترفندی هوشمندانه برای مخفی کردن رادیاتور، هویت بخشی به دکوراسیون آشپزخانه و ایجاد فضایی به منظور کار و صرف غذا می باشد حتی در حین زمستان اینکار می تواند گرمای خوب و نشیمنی راحت برای میل غذا باشد به خصوص اگر با بالشتک ها به منظور راحتی و نرم تر شدن کف نیمکت ها پوشیده شده باشد.

پنهان کردن شوفاژ

ایجاد قفسه و طاقچه روی شوفاژ
استفاده از قفسه یا طاقچه روی شوفاژ نیز می تواند نقطه کانونی جالبی در دکوراسیون ایجاد کند و قسمت نازیبای منزل را به نقطه قابل توجه و زیبایی مبدل سازد که با چیدمان اکسسوری ها و اقلام دکوری تکمیل گردد.

پنهان کردن رادیاتور

 

کاور رادیاتور
یک پوشش طراحی شده به خوبی می تواند رادیاتور را مخفی نماید و از جهتی دکوراسیون سنتی  فضا را به مدرن تبدیل نماید شما می توانید یک پوشش رادیاتور را با سبک ها، متریال و رنگ های مختلف به منظور کاور استفاده کنید و از آن به عنوان مکانی برای اقلام دکوری یا ضروریات کاربردی و تغییر نمای رادیاتور استفاده کنید.

 شوفاژ

پنهان کاری های ساده
با راهکارهای ساده مانند ارتفاع بلند پرده در تابستان و یا قرار دادن میز ها و قفسه ها در جلوی شوفاژ و یا قفسه های کتاب  و یا قرار دادن گلدان های بلند می توانید بدون صرف هزینه به راحتی شوفاژ را از دید خارج کنید.

 شوفاژ

منبع دکوبوم www.bhg.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;