روز روابط عمومی قلب تپنده سازمان هامبارک

۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی فرصتی است که باز هم نقش و جایگاه موثر روابط عمومی در دنیایی با گسترش روزافزون دامنه ارتباطات و اطلاعات در دهکده جهانی را بررسی کنیم.
تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: نقش  غیرقابل انکارِ روابط عمومی‌ها هم در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی پررنگ ترازهمیشه دیده می شوند. حالا چه تعداد از این روابط عمومی‌ها معنامحوراند و به مقصد و فرجام ارتباطِ برد-برد فکر می کنند و از ابتدا تا انتها و به طور آنلاین و ۲۴ ساعته همچون نورافکن‌های قوی، هم به درون سازمان خود می تابند، هم به بیرون آن، شاید از جمله روابط عمومی‌های نایاب یا کمیاب درجامعه ما باشند که بیشتر به رؤیا و آرمان‌های دور از دسترس می ماند!
جهان امروز چند دهه ایست که با وسایل ارتباطی جدید، تجربه متفاوتی از ارتباطات را بین افراد، سازمان ها، مردم و دولت ها رقم زده است. حضور رسانه ها در عین کارکردهای بسیار مثبتشان، اما در میان انبوهی از خبرهای منتشره، کفه منفی اخبار اغلب رو به سنگینی است؛ گویی جبر خبری بر این مدار قرار گرفته تا جنبه های منفی پراهمیت تلقی شود. اخباری که وقایع کوچک منفی را چنان بزرگ می سازند که تلاش ها و فعالیت های بی شائبه یک مجموعه سازمانی را در میان واژه های ناامیدکننده، محو کنند و اینگونه، اذهان مخاطبان به سوی دیگر هدایت شود
پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی بدون توجه به خبرنگاران و رسانه ها لطفی ندارد چرا که انصافا این عزیزان طی سال های اخیر، نقش و رسالت ارزشمند خود را در امر اطلاع رسانی ایفا کرده اند و چنانچه موفقیتی در این مسیر توسعه ای حاصل شده، مرهون تلاش های این عزیزان است که همچون همکاران دلسوز، ما را در این راه یاری داده اند.
بنابراین روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روز خاصی در مسیر توسعه است که جا دارد این روز را به همه فعالان روابط عمومی، خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های جمعی تبریک گفته و آرزوی توفیق در مسیرتعالی سازمانی را برای همگان داشته باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;