رفع خطر نشت گاز کلر در استخر

به گزارش تاسیسات نیوز، خطر انتشار گاز از سیلندر 100 کیلویی گاز کلر دراستخر یک مجموعه ورزشی در بزرگراه شهید لشگری توسط آتش نشانان تهران برطرف شد.


این رویداد ساعت 10:34 دقیقه امروز اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 و همچنین تیم هزمت(گروه مقابله با حوادث شیمیایی و خطرناک) مستقر درایستگاه 11 آتش نشانی از سوی ستاد فرماندهی این سازمان به محل حادثه در بزرگراه شهید لشگری، بلوار فرودگاه اعزام شدند.


محمد دیبا، معاون منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که محل حادثه یک محموعه ورزشی بود، گفت: در اتاقی بوسعت 12 متر مربع که از آن به عنوان تصفیه خانه استخر این مجموعه ورزشی استفاده می شد، تعداد 13 سیلندر گاز کلر قرار داشت که یک دستگاه از این سیلندرها دچار نشت شدید گاز شده بود.


وی تصریح کرد: تیم هزمت آتش نشانی با تجهیزات ویژه ایمنی و نجات و دستگاه تنفسی وارد محل نشت گاز شدند و از ادامه نشت گاز جلوگیری کردند و پس از آن با استفاده از تجهیزات مخصوص، سیلندر 100 کیلویی را درون محفظه مخصوص نگهداری سیلندر گاز کلر قرار داده و آن را بر روی جرثقیل 3 تنی آتش نشانی گذاشتند و به مکان امن منتقل کردند.


معاون عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و آتش نشانان کپسول مذکور را برای بررسی علت حادثه در اختیار سازمان ذیربط قرار دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;