رشد چشمگیر شهرستان ها در دولت تدبیر و امید

 

به گزارش تاسیسات نیوز، شهرستان شاهرود در حوزه برق، پیشرفت داشته است تا جائیکه  مدیر توزیع برق این شهرستان از احداث 4 فیدر (خروجی) جدید 20 کیلوولت، تا پایان سال جاری از پست 63 کیلوولت البرز این شهرستان خبر داده است.


مهندس فرهاد علی بیک گفت: این طرح با هدف کاهش تلفات انرژی ، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاستن از طول خطوط خروجی های فشار متوسط در دست اقدام بوده و از شروع امسال تا به حال، 2 فیدر از مجموع 6 خروجی مورد نظر افتتاح شده است.


وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار و 721 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در این شهرستان احداث شده افزود: طرح توسعه 3 ایستگاه هوائی توزیع برق نیز به اجرا درآمده است.

 

وی تصریح کرد: احداث خط فشار متوسط هوائی و روشنائی معابر بلوار جدید الاحداث خیابان جانبازان، برقراری شبکه فشار ضعیف و روشنائی مصلّی، دایرنمودن خط فشار متوسط زمینی پست زمینی نواب، ایجاد شبکه فشار ضعیف برای شهرک سطوه و امام زاده قاسم روستای مهدی آباد سطوه، توسعه خط فشار متوسط هوائی جهت بلوک های باقیمانده مسکن مهر شهرک کوثر و اصلاح شبکه 20 کیلوولت هوائی ورودی شهرک فدک از جمله مهم ترین طرح هائی است که در شهرستان شاهرود انجام و به بهره برداری رسیده است.

 

مهندس علی بیک خاطر نشان ساخت: از شروع سال جاری تا زمان حاضر، 13 میلیارد و 464 میلیون ريال در تاسیسات توزیع برق شهرستان شاهرود سرمایه گذاری شده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;