رشد ساخت مجتمع‌های سبز در آلمان

به گزارش تاسیسات نیوز، شهرهای اروپا با فضاهای عمومی و پارک‌های خطی که اطراف ساختمان ساخته می‌شود تااندازه‌ای رنسانس سبز را تجربه می‌کنند. بااین‌وجود در دوسلدروف آلمان، خود ساختمان‌ها با نماهای پوشیده و یک بام سبز که یک پارک را تشکیل می‌دهد سبز هستند. 




توسعه مجدد این بخش از مرکز شهر دوسلدروف بین گوستاو گرودنز پلازا، مرکز خرید شادواستراس و جان ولم پلازای جدید از فرصت خراب شدن یک جاده مرتفع بهره می‌گیرد. این اتفاق فضای جدیدی بازکرده و نمایی از بعضی از ساختمان‌های مجاور می‌دهد.

 

 

 

یک فروشگاه و ساختمان اداری برای پیروی از یک رقابت طراحی بین‌المللی در سال 2014 انتخاب شد. کوبوگن 2 که توسط معماران برنده رقابت طراحی شد حفاظ‌هایی دارد که نما و کل سقف آن را پوشش می‌دهد. در کل، ساختمان در حدود 4 کیلومتر (2.5مایل) حفاظ آراسته می‌شود که آن را کاملاً بی‌شباهت به اکثر ساختمان‌های دیگر دارای دیوار یا سقف سبز می‌سازد.

 

 

 

 

گونه‌های پرچین مورد استفاده هورن بیم است که گفته می‌شود در بیشتر پارک‌های اطراف دوسلدروف و منطقه اطراف دیده می‌شود. این گیاه قوی بوده و به نگهداری نسبتاً کمی نیاز دارد که به آوردن طبیعت به مرکز شهر کمک کرده و در فصل‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به‌علاوه، هوا را برای فضاهای مجاور خنک، تمیز و مرطوب ساخته و نیز به‌عنوان مانعی در برابر باد عمل می‌کند.

 

 

 

در یک مسیر عابر پیاده، زمین به سمت بالا شیب پیدا می‌کند و تا ارتفاع 10 متری (33 فوتی) بالا می‌برد. این سقف ساختمان دوم خواهد بود اما به‌عنوان یک مکان عمومی جدید برای جلسه و ملاقات با دیگران، تکمیل نمای سبز ساختمان مقابل و تکمیل چشم‌انداز سبز محل عمل می‌کند.

 

 

 

 

اگرچه هیچ تاریخی برای آغاز ساخت کوبوگن 2 تعیین نشده، اما پیش‌بینی می‌شود در اواسط امسال ساخت این مجموعه شروع‌شده و ساختمان سال بعد کامل شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;