راه های برندینگ شخصی

مهندس روح الله واصفمهندس روح الله واصف

 در نوشتار قبل به برند سازی شخصی پرداختیم و لازم است حالا که مشکل را شناخته ایم راه حل نیز ارایه کنیم.

 

 

 

 

 

همکاران عزیزم سلام و خداقوت

 

در شماره قبل به برند سازی شخصی پرداختیم و لازم است حالا که مشکل را شناخته ایم راه حل نیز ارایه کنیم.

اولین گام در برندسازی شخصی اجرای زیرساخت های آن است. به عنوان مثال داشتن کارت ویزیت از بدیهیات است. طراحی کارت ویزیت بسیار راحت است. کافی است در اینترنت جستجو کنید و صدها مدل از آن رابیابید. خلاصه، شیک و شکیل.

با هزینه پایین آن را چاپ کنید و همیشه همراه خود داشته باشید. دیگر لازم نیست تلفن خود را روی یک برگ کاغذ بنویسید و به کسی بدهید. یک جاکارتی هم بخرید و کارت های خود را داخل آن بگذارید.

اگر سربرگ هم داشته باشید بسیار خوب است. می توانید سربرگی طراحی کنید و با پرینتر رنگی هر بار که لازم داشتید آن را به تعداد مورد نیاز چاپ کنید. می توانید سربرگ خود را به طریق دیجیتال با تعداد بسیار کم چاپ کنید. اگر شرکت ندارید با نام خودتان سربرگ تهیه کنید. هزینه های سنگین هم لازم نیست. با مبلغی بسیار کم همه کار ممکن است. در شماره های بعد بیشتر به این مساله خواهم پرداخت.

به زودی سایت جدید تاسیسات نیوز رونمایی خواهد شد.

به هرحال پوشیدن یک لباس سه سال مداوم زیبا نیست. به علاوه این کودک اکنون بسیار بزرگ تر از روز اول تولد شده است و لباسی بزرگ تر لازم است. هرچند که در هنگام تولد هم کودک سنگینی بود! نفوذ فوق العاده ما در میان همکاران در سراسر کشور و حتا در کشورهای دیگر جهان کاملاً مشخص است.

این را از نامه های پرمهر و انتقادات سازنده شما در می یابیم که برای ما می فرستید و نیز از گفتگوهای حضوری شما برداشت می کنیم. نیازی هم نیست که با پنجاه شماره نشر و سه سال انعکاس اخبار وقت همدیگر را با اعداد بگیریم و ثابت کنیم که مهم هستیم.  تا شما مارا بخواهید ما هستیم. با شما و برای شما.

ما گوشه نشینان خرابات الستیم                                                         تا بوی می ای هست در این میکده مستیم

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;