راه اندازی کارتابل مالکین برای مقابله با دلالان

یزدی نژاد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در نشست مطبوعاتی با رسانه‌های فعال مازندران با اعلام مطلب فوق گفت: اکثریت قاطع مهندسین شرافتمندانه فعالیت حرفه‌ای میکنند و در رعایت حداقل‌های یک ساختمان به لحاظ استحکام اساسی و رعایت مقررات ملی ساختمان، مازندران استانی پیشرو در کشور است.
به گزارش تاسیسات نیوز، یزدی نژاد در پاسخ به پرسشی دیگر افزایش قیمت بیمه تامین اجتماعی را در قیمت تمام شده ساخت و ساز موثر دانست و گفت: حوادث ساختمانی باید به حداقل برسد و بیمه کارگران ساختمانی از الزاماتی است که باید پیگیری شود.
رییس سازمان مازندران همچنین با اشاره به جلسه روسای سازمان‌های نظام مهندسی کشور با دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از لزوم پیگیری بیمه تامین اجتماعی مهندسین به عنوان مهمترین دغدغه مهندسین استان و کشور نام برد و اظهار امیدواری نمود با پیگیری نمایندگان این موضوع به نفع مهندسین حل گردد.
یزدی نژاد موضوع حفظ انرژی در ساختمان‌ها را در پاسخ به پرسشی بسیار مهم دانست و گفت: در طراحی‌ها مهندسین به این نکته دقت میکنند، اما با اجرایی شدن مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان، مشکل هدر رفت انرژی در ساختمان‌هایی که در حال بهره برداری هستند نیز مرتفع خواهد شد.
رییس سازمان مازندران در پاسخ به پرسشی دیگر گفت: تعدادی از ساختمان‌های ناایمن در استان شناسایی شده و اسامی آن‌ها به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام شده است و باید توسط مسولین پیگیری شود و مسولان در حال تصمیم گیری هستند.
ایشان همچنین زلزله را قابل پیش بینی ندانست و گفت: آیین نامه‌های زلزله بصورت کامل توسط طراحان اجرا می‌شود، اما در اجرا، کیفیت بتن‌ها در استان‌ها قابل قبول نیست و سازمان صمت و استاندارد باید پای کار باشند تا بهبود کیفیت بتن را در سطح استان شاهد باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;