راه اندازی نسخه های دیجیتالی هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، کریر مجموعه ای از نسخه های دیجیتال را معرفی کرده است که امیدوار است مدیریت از راه دور سیستم های تهویه مطبوع، تهویه و گرمایش تجاری را بهبود بخشد.

 

 

 

مشتریان خدمات هوشمند کریر از این پس قادر خواهند بود عملکرد سیستم خود و مصرف انرژی آن را از طریق یک اپلیکیشن موبایل و داشبورد تجهیزات ببینند. آنها به پرتال جمعی آن لاین نیز دسترسی خواهند داشت که به آنها در مدیریت خدمات و فعالیت های نگهداری وسایل گرمایش، تهویه و تهویه مطبوعشان کمک می کند.

 

 

IoT ابزارهای نوین و جدیدی را معرفی می کند که می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و ساختمان ها را راحت و کارامد سازد.

 

 

 

یک داشبورد تجهیزات جدید، مشتریان را به مجموعه کاملی از تجهیزات خدمات هوشمند کریر وصل می کند که نمای زمان واقعی از سیستم و قطعات آن، عملکرد وسیله و راندمان آن می دهد و تکنیسین های خدماتی را قادر به تشخیص سریع تر و دقیق تر روند کار تجهیزات در محل می کند.

 

 

یک اپلیکیشن موبایل نیز برای وسایل iOS و اندروید موجود است. با این اپلیکیشن، کاربران می توانند از راه دور سلامت چیلرها را در زمان واقعی کنترل کنند و پارامترهای کاری کلیدی، میزان مصرف انرژی و نیز پیش بینی های آب و هوا برای کمک به پیش بینی مصرف آینده را ببینند. هشدارهای پیشرفته را نیز می توان در اپلیکیشن تنظیم کرد تا وقتی تجهیزات خارج از پارامترهای از پیش تعریف شده کار می کنند هشدار دهند.

 

 

 

یک پرتال آنلاین روش جدیدی برای پی گیری پیشینه خدمات و نگهداری و بهبود قابلیت های مدیریت تجهیزات برای مجموعه کاملی از تجهیزات گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع در اختیار مشتریان قرار می دهد.




کاربران می توانند خدمات آنلاین و نیز درخواست خدمات خودکار از تجهیزات هوشمند را درخواست و پی گیری کنند و بودجه ریزی و زمان بندی را بهبود بخشند. سیستم همچنین سابقه خدمات و اطلاعات حساب را ذخیره می کند تا پیوستگی بیشتری بین تکنیسین های خدمات، مدیران واحد و سایر افراد فعال در حوزه نگهداری و بهره برداری سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع فراهم کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;