راه اندازی افزونه CAD و BIM برای اتوکد و رویت

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت دایکین انگلستان اعلام کرده است یک پلاگین CAD و BIM برای نرم افزار اتوکد و رویت راه اندازی کرده است.

 

 

 

VRVCad طرح شماتیک سریع تر از اشیای CAD و BIM طراحی شده به کمک دایکین ارایه می کند. همچنین اطمینان می دهد سیستم VRV الزامات ساختمان را در هر مرحله طراحی برآورده ساخته و تعیین هزینه پروژه را ساده می کند.

 

 

 

فرمت محصولات CAD و BIM دایکین انگلستان که یک پلاگین نرم افزار برای برنامه های طراحی هستند، دو بعدی است. با این پلاگین که در محدوده و قوانین نرم افزاری VRV Xpress جای می گیرد، مشتریان تنها با یک کلیک می توانند کنترل کنند که آیا الزامات نصب از نظر طول لوله مطابقت دارد یا نه.

 

 

 

قرار گرفتن واحدهای تهویه مطبوع دایکین روی یک شماتیک ساختمان به معنای فرایند طراحی HVAC ساده و سریع تر و نیز امکان سفارش تجهیزات مثل لوله کشی با استفاده از BIM است.

 

 

 

ریچارد گرین، متخصص VRV در دایکین می گوید: «با ارایه رایگان اشیای BIM ما برای طراحان و متخصصان، نقشه کشی زمان بّر شماتیک های سیستم را می توان با چند کلیک موس انجام داد و مزیت بیشتر این است که نرم افزار بدون انجام هر محاسبه ای مطابقت با قانون را تضمین می کند.

 

 

این ابزار خطای انسانی را حذف کرده و این اعتماد را به مشتری و نصاب می دهد که سیستم تهویه مطبوع نصب شده انها با همه قوانین مربوطه مطابقت دارد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;