توليد مشعل پکيج توسط شرکت ايـران رادياتور

 

به گزارش از تاسیسات نیوز به نقل از انجمن صنعت ایران ، گروه صنعتي ايــران رادياتور، عضو انجمن صنعت تأسيسات، در ادامه روند توسعه واحدهاي توليــدي خود اقدام به خريد خط اتوماتيک تـوليد مشعل پکيج از يک شرکت معتبـر ايتاليايي نمود و با بومي سازي تکنولــوژي ساخت مشعل، گامي مهم در کاهش واردات اين قطعه به کشور برداشته شد.
مشعل پکيج براساس رده بندي مشعلها در رده مشعلهاي اتمسفريک قرار مي گيرد و رژيم جريان احتراقي حاکم بر آن از نوع نيمــه پيش مخلوط (Partial Premixed) است. در اين رژيم، هواي احتراق به دو قسمت اوليه و ثانويه تقسيم مي شود که احتراق مطلوب فقط در بــازه مشخصي از نسبت هواي اوليه بــه ثانويه صورت مي گيرد و با انحراف اين نسبت مشکلاتي نظير ناپايداري يا افزايش آلاينده ها ايجاد خواهد شد.
با توجه به حساسيتهاي ذکر شده دقت ساخت پره هاي مشعل با تلرانسهاي بسيار دقيق اندازه گيري و کنترل مي گردد. در حين فرآيند توليد تغييرات نقاط هندسي حساس اندازه گيري مي شود و در صورت نزديک شدن به تلرانسهاي مورد نظر، عيب يابي و اصلاح فرآيند امري اجتناب ناپذير است.
در مرحله مونتاژ نهايي نيز پارامترهاي مهم اثرگذار بر ميزان آلاينده ها به دقت کنتــرل مي شود و در نهـايت با تست عملکردي و آناليز محصولات احــتراق در آزمايشگاه مجهز گروه صنعتي ايـران رادياتور، مشعل براي نصب بر روي پکيج آماده سازي مي شود.
با توجه به پيچيدگي فرآيند هاي احتراقي، تنها چند شرکت مطرح در دنيا اقدام به ساخت مشعل پکيج مي نمايند و معدودي از سازندگان بزرگ پکيج ديواري در دنيا موفق به ساخت اين قطعه شده اند. لذا از منظر انتقال تکنولوژي ساخت و کسب دانش فني، اين اقدام موفقيت بزرگي براي صنعت تاسيسات کشور به حساب مي آيد.

 

 

پایان خبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;