راهکارهای مدیریت مصرف گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل بحران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان برگزار شد، راهکارهای مدیریت مصرف گاز و اقدامات ضروری در زمان افت احتمالی فشار گاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

در همین راستا، مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل گاز گلستان گزارشی از روند مصرف گاز استان در بخش‌های مختلف و وضعیت فشار گاز ارائه کرد و انجام تمهیدات مناسب و اقدامات اساسی در زمینه مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی برای گذر از فصل سرما را حائز اهمیت خواند .

 

 

 

 

وی در ادامه ضمن تشکر از مدیران دستگاه های اجرایی استان به نقش مهم آنها در زمینه مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: لازم است سازمان‌ها و نهادها همچنان به ادامه همکاری با این شرکت توجه داشته باشند و به ادارات تحت مدیریت خود توصیه های ضروری را ابلاغ کنند تا با کمک و یاری هم بتوانیم از افت احتمالی فشار گاز جلوگیری کنیم.

 

 

 

 

این مقام مسئول گفت: خوشبختانه استانداری و مدیریت بحران استان نیز همواره نهایت آمادگی خود را با این شرکت دارند و از هرگونه کمک و همیاری با شرکت گاز دریغ نمی کنند که این امر توان ما را مضاعف کرده تا بتوانیم با سرعت هر چه بیشتر به مردم عزیز خدمت کنیم.

 

 

 

وی تصریح کرد: برابر سیاست گذاری انجام شده، اولویت مصرف در فصل سرد سال با بخش خانگی بوده و چنانچه با افت احتمالی فشار گاز مواجه شویم، جهت جلوگیری از قطع گاز منازل و پایداری جریان گاز، نسبت به قطع گاز سایر بخش‌ها مبادرت خواهیم کرد.

 

 

 

مدیرعامل گاز گلستان در ادامه افزود: خوشبختانه ادارات ذیربط نیز برای تامین سوخت جایگزین گاز برای بخش‌های غیرخانگی در آمادگی کامل قرار دارند و رایزنی‌های های لازم با این دستگاه ها انجام شده است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;