رانش زمین برق ۹۳ روستا را قطع کرد

به گزارش تاسیسات نیوز،مدیرعامل توانیر از آمادگی اکیپ های عملیاتی و فنی برق با وجود ناپایداری هوا خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ گروه عملیاتی برای برق‌دار کردن روستاهایی که به‌دلیل رانش زمین دچار قطعی برق شده‌اند، در حال فعالیت هستند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در حال حاضر تمام اکیپ های عملیاتی،فنی و پیمانکاری برق در آماده باش قرار دارند خاطرنشان کرد: اگرچه  شاهد ناپایداری هوا در کشور هستیم اما شبکه‌های برق کاملا پایدار است.

رجبی مشهدی با اشاره به بارش باران در مناطق شهری و برف در مناطق کوهستانی تاکید کرد: ضروری است هموطنان در این شرایط نکات ایمنی را رعایت کنند و به ویژه به منظور جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی، از نزدیک شدن و دست زدن به دکل ها و پایه های برق، تابلوهای برق و کلیه تاسیسات برقی که در معرض بارش برف و باران قرار دارند، خودداری نمایند.

مدیرعامل توانیر همچنین به بارش شدید باران در  کردستان و رانش زمین در برخی مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: بارش شدید باران، باعث رانش زمین و قطعی برق ۹۳ روستا در شهرستان سقز  شده بود .

رجبی مشهدی در عین حال از اتصال برق ۴۵ روستا در این میان خبر داد و خاطرنشان ساخت: تلاش ها برای برقدار کردن بقیه روستاها ادامه دارد که به این منظور بیش از ۵۰ گروه عملیاتی در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: بازگشایی راه های مواصلاتی روستایی توسط نیروهای راهداری می‌ تواند باعث  افزایش سرعت عمل اکیپ‌های برق شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;