رئیس نظام مهندسی تهران:۴ ناظره شدن ساخت و ساز‌ها محل اختلاف مدیران شهری است

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، از انجام مقدمات ۴ ناظره شدن تمام ساختمان‌ها خبر داد و افزود موافقت هیئت ۵ نفره استان را گرفته‌ایم و امیدواریم با برگزاری اولین جلسه تصویب و به اجرا برسد.
به گزارش تاسیسات نیوز، وبینار با موضوع نقش نظام‌مهندسی ساختمان و با حضور رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.
مهندس سعیدیان، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، در این گفت‌وگو به تشریح ساختار سازمان نظام‌مهندسی پرداخت و فرایندهای انتخابی مدیران سازمان را یک فرایند کاملاً دموکراتیک عنوان نمود.
مهندس سعیدیان یکی از دلایل شکل‌گیری سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را زلزله رودبار و منجیل عنوان نمود و تفاوت آمار قربانیان دو زلزله رودبار و منجیل و زلزله کرمانشاه که حدود دو سال قبل باقدرت تقریباً برابر، اتفاق افتاد، دستاورد سازمان نظام‌مهندسی ساختمان سازمان نظام‌مهندسی اعلام کرد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با بیان الزام بروز رسانی مهندسان با تکنولوژی‌ها و تسلط به نرم‌افزارهای روز دنیا، شرط ارتقا جایگاه مهندسی را جدیت، تلاش و بهره‌برداری از تکنولژی عنوان نمود و افزود: ساختمان در همه جای دنیا سرمایه ملی است چراکه مالک یک ساختمان همیشه ثابت نیست و ممکن است ساختمان مورد نقل‌وانتقال قرار بگیرد. مهندسان باید با نگاهی ملی به موضوع تلاش کنند ساختمان‌های ساخته شود که رضایت بهره‌برداران را به همراه داشته باشد.
مهندس سعیدیان همچنین به موضوع ۴ ناظره شدن ساخت‌وسازها اشاره کرد و گفت: در موضوع چهار ناظره شدن با مقاومت برخی از مدیران شهری روبرو شدیم که بر اساس وظایفی که داشتیم تلاش کردیم تا با همکاری وزارت نیرو و شرکت آبفا مشکل را حل نماییم.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در این گفت‌وگو، از انجام مقدمات ۴ ناظره شدن تمام ساختمان‌ها خبر داد و افزود موافقت هیئت ۵ نفره استان را گرفته‌ایم و امیدواریم با برگزاری اولین جلسه تصویب و به اجرا برسد.
همچنین مجریان ذی‌صلاح و ضرورت آن از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این وبینار بود که رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان به‌صورت مشروح و مبسوط در مورد آن توضیح داد
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;