دو برد امرسون در جوایز AHR

 

به گزارش تاسیسات نیوز، هر ساله ده محصول خلاقانه از نمایشگاه شرکت در نمایشگاه بعدی AHR انتخاب می شوند. سپس یک برنده قطعی در این نمایشگاه که از ۶ تا ۸ فوریه در آتلانتا، جورجیا برگزار می شود، انتخاب می شود.

یک برد مضاعف برای امرسون باعث شد که کمپرسور اسکرول دو مرحله‌ای Copeland ZPSK7 برنده رده گرمایش شود، با اسکرول سرعت متغیر Copeland ZFW که در رده تبرید جایزه را از آن خود کرد.

در میان دیگر برندگان Chemours برای مبرد Opteon XL41 (R454B) بود.

جوایز نوآوری از صدها تولیدکننده گرفته می شود که در حال طراحی راه حل ها یا پیشرفت های جدید و هرگز دیده نشده بر روی محصولات و فناوری های موجود هستند که در سال آینده وارد بازار می شوند.

جوایز برای تشویق غرفه داران به ارائه محصولات و فناوری های جدید برای شناسایی از طریق بررسی و انتخاب توسط هیئت داوران شخص ثالث متشکل از اعضای برجسته ASHRAE طراحی شده اند.

شرکت کنندگان بر اساس طراحی کلی نوآورانه، خلاقیت محصول یا خدمات ارائه شده، محصول یا فناوری کاربردی در دنیای واقعی، و همچنین تاثیر کلی بالقوه بازار ارزیابی می شوند.

جوایز یک شاخص کلیدی است که نشان می دهد چگونه HVACR برای حل مسائل جهانی با سرعتی سریع فراخوانده می شود. مارک استیونز، مدیر نمایش، گفت: هدف ما برجسته کردن این مسیر نوآوری و احترام به کسانی است که برای ایجاد راه حل های واقعی برای مشکلات دشوار تلاش می کنند.

برندگان و محصولات امسال عبارتند از:

اتوماسیون ساختمان

برنده: Cielo WiGle Inc

گفته می شود که Cielo Breez Max اولین ترموستات هوشمند واقعی صنعت برای کولرهای گازی کوچک، پنجره ای و قابل حمل است. این دستگاه دارای یک موتور مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص خودکار نوع AC و شماره مدل است. گفته می شود Max با پشتیبانی از ابر AWS با هر برند یا نوع تهویه مطبوع بدون کانال سازگاری جهانی دارد.

خنک کننده

برنده: Chemours

Opteon XL41 یک جایگزین مبرد GWP پایین تر برای R410A در تهویه مطبوع جدید مسکونی و تجاری سبک و چیلرهای اسکرول است. این ترکیبی از R32 و R1234yf با GWP 466 است.

گرمایش

برنده: کمپرسورها و واحدهای متراکم Emerson Copeland

کمپرسور اسکرول Copeland ZPSK7 کارآمدترین کمپرسور دو مرحله ای است که در تاریخ ۱۰۰ ساله برند Copeland ساخته شده است. یک کمپرسور دو مرحله ای، برای کاربردهای پمپ حرارتی تجاری و تهویه مطبوع مسکونی و تجاری سبک طراحی شده است.

کیفیت هوای داخل ساختمان

برنده: بلیمو آمریکا

گفته می شود سنسورهای اتاق Belimo دما، رطوبت، نقطه شبنم و CO2 را با یا بدون صفحه نمایش لمسی ePaper به دقت اندازه گیری می کنند. NFC یکپارچه قابلیت تنظیم میدان، راه اندازی، قابلیت نمایش از راه دور و عیب یابی را حتی بدون برق فراهم می کند.

لوله کشی

برنده: Caleffi Hydronic Solutions

شیر کاهنده فشار از نوع پیستونی HP PresCal سری ۵۳۶ Caleffi.

تبرید

برنده: Emerson Retail Solutions

راه حل پیمایش سرعت متغیر Copeland ZFW شامل اسکرول های مبتنی بر موتور آهنربای دائم بدون جاروبک و درایوهای فرکانس متغیر است که برای کاربردهای تبرید ثابت و در دمای پایین هدف قرار می گیرند.

نرم افزار

برنده: Cove Tool

ابزار مدل سازی بار که برای مهندسین مکانیک ساخته شده است، بارهای خنک کننده و گرمایشی را برای طراحی و اندازه مناسب سیستم مکانیکی با استفاده از موتور EnergyPlus ایجاد می کند.

راه حل های پایدار

برنده: Taco Comfort Solutions

System M یک پمپ حرارتی هوا به آب مبتنی بر اینورتر است که با HydroBox داخلی Taco یکپارچه می شود تا یک سیستم کامل با تنها شش اتصال لوله مورد نیاز را ارائه دهد.

ابزار و ابزار

برنده: Navac Inc

گفته می شود که ابزار شعله ور برقی Navac NEF6LM Breakfree در مقایسه با روش های شعله ور سنتی، شعله های لوله ای دقیق و بدون دردسر را در کسری از زمان ایجاد می کند.

تهویه

برنده: SmartD Technologies

گفته می‌شود که SmartD’s Clean Power VFD سیگنالی تمیز و سینوسی برای کاهش تلفات سیستم موتور تا ۴۰٪ ارائه می‌کند و طول عمر موتور را در یک فضای فشرده که می‌تواند بدون فیلترهای جانبی به کار رود، افزایش می‌دهد.

 

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;