دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی برگزار می شود

 

دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی با هدف ارائه راهکارهای علمی و عملی در بهینه سازی مصرف انرژی، روزهای 12 و 13 اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  با توجه به اهمیت روزافزون مدیریت مصرف انرژی و نقش آن در توسعه پایدار و تقویت هرچه بیشتر ارتباط دانشگاه و صنعت “دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی” با حضور کارشناسان و متخصصان ایرانی و خارجی برگزار می شود.

شعار این کنفرانس «خود کفایی، تولید و کارآفرینی در زمینه انرژی» است و در آن آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی صنایع کشور با محوریت بهینه سازی مصرف انرژی ارائه می شود و انتظار می رود با عملی کردن تحقیقات انجام شده، علاوه بر جلوگیری از هدر‌رفت انرژی به شکوفایی اقتصادی کشور نیز بینجامد.

بر پایه اعلام روابط عمومی منطقه ویژه پارس، در حاشیه این کنفرانس پنل‌های تخصصی نیز برای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فولاد، ساختمان و نیرو برگزار خواهد شد تا آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه به بحث و گفت و گو گذاشته شود.

افزون بر این، چهار کارگاه تخصصی نیز با موضوع «ممیزی انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و «استاندارد 50001 ISO و پتانسیل‌های افزایش کارایی انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و «متدولوژی جامع پروژه، طرح و پرت فولیو،در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی» و «هزینه یابی جریان مواد (MFCA) با معرفی استاندارد نوین ISO 14051 » با حضور متخصصان داخلی و خارجی در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد که هدف از آن بررسی روش های پیشرفته و کاربردی نگهداشت انرژی در صنایع مختلف اعلام شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی   www.etec.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;