دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب

گرمایش تابشی در ایران با هیتر تابشی گرماتاب که برند ثبت شده شرکت ایران مشعل میباشد در مدلها و ظرفیتهای مختلف و با بهترین قطعات، تولید میشود. کلیه محصولات تولیدی تحت لیسانس کمپانی بزرگ امبیراد انگلستان و مطابق با استانداردهای شرکت مزبور که یکی از سخت گیرانه ترین استاندارد های هیتر تابشی لوله ای میباشد در ایران تولید میگردد.
 به گزارش تاسیسات نیوز، نصب هزاران دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب در سالن ها و فضاها با کاربری های مختلف در طول سالیان گذشته، منجر به این گردیده تا کارشناسان رشته تاسیسات در ایران، این گروه محصولات گرمایش تابشی را با برند ثبت شده  گرماتاب  معرفی نمایند. استفاده از قطعات اصلی و تامین آنها از تولید کنندگان معتبر اروپایی، نام تجاری گرماتاب را در طول بیست سال گذشته برندی موفق و قابل اعتماد نموده است. در ایران هیتر تابشی گرماتاب با نام های مختلفی همچون بخاری تابشی، بخاری سقفی، هیتر تابشی، گرمایش تابشی معرفی میگردد.
عملکرد هیتر تابشی
خورشید با ساطع نمودن  امواج مادون قرمز،  با فاصله ای طولانی از زمین، تامین گرمایش را ایجاد مینماید. گرماتاب هم با الهام از طبیعت و خورشید، عمل میکنند به طوری که میتوان گفت هیتر تابشی تامین گرمایش را مطابق با طبیعت و با مصرف سوخت که عموما گاز شهری میباشد تامین مینماید. گرماتاب با احتراق حاصل از گاز، امواج مادون قرمز را به اجسام منتقل مینماید. پس از برخورد این امواج با اجسام، گرما تولید شده و جسم گرم میشود.
بیشتر بخوانید

با توجه به اتلاف حرارتی پایین و بازدهی و راندمان بالای گرمایی، استفاده از دستگاههای گرماتاب گسترش روز افزون یافته است. در روش انتقال حرارت تابشی، امواج تابشی، جذب هوا نشده و پس از برخورد با سطح اجسام و زمین به گرما تبدیل میشود. بر خلاف سایر دستگاهدر سامانه های گرمایش سنتی و قدیمی مانند بخاری صنعتی که برای تولید گرما، هوا را واسط قرار میدهند، در گرماتاب به صورت مستقیم اجسامی که در معرض تابش میباشند گرم میشوند. از اینرو اتلاف حرارتی و هدر رفت انرژی، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در روشهای قدیمی جریان هوا از پایین به بالا بوده و به جهت سبک بودن هوای گرم نسبت به هوای سرد، ، اختلاف حرارتی بین نقاط نزدیک به سقف و کف سالن زیاد میباشد.
ایمنی بخاری تابشی  گازی به جهت نصب و استقرار آن در ارتفاع بالا بوده و فضای فیزیکی نیز اشغال نمیکند. تامین گرمایش فضاهای باز مانند رستوران، آلاچیق، روف گاردن، تراس با دستگاه گرماتاب امکان پذیر بوده و میتوان در اینگونه فضا ها آسایش دمایی را ایجاد نمود. هیتر گرماتاب کم صدا بوده و در مدت زمان کوتاهی گرمایش را تامین مینماید.

دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به وب سایت به آدرس garmataaban.com  و یا باشماره تماس های ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵  با ما در ارتباط باشید.
هیتر تابشی برقی ( بخاری برقی )
دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب
بخاری تابشی برقی یا  گرماتاب برقی  با استفاده از گرم شدن المنت های حرارتی به جهت مقاومت زیاد تامین گرمایش را انجام میدهد. استفاده از آلیاژ آلومینیوم در پنل های تابشی و قرار گرفتن المنت های حرارتی مرغوب موجب میگردد فرآیند پوشش دهی و انتقال حرارت تابشی به اجسام و افراد بعد از روشن شدن دستگاه تسریع گردد. بخاری تابشی برقی در ابعاد و ظرفیت های مختلف حرارتی تولید میشود. مصرف بخاری تابشی انرژی الکتریکی بوده و به جهت عدم وجود احتراق، آلایندگی ندارد. همچنین روشن شده دستگاه با استفاده از برق تکفاز امکان پذیر میباشد. احساس گرمای طبیعی در هنگام استفاده از هیتر تابشی برقی محسوس بوده و طراحی زیبایی دارند.  بخاری برقی تابشی مادون قرمز با یک تکنولوژی منحصر بفرد تولید میشود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;