در نمایشگاه

روح الله واصف / سردبیر تاسیسات نیوز
همکاران گرامی سلام و خداقوت
پس از کش و قوس فراوان سرانجام نمایشگاه تاسیسات تهران شروع به کار کرد. بزرگترین گردهمایی تاسیساتی های ایران در سکوت و در سایه اهریمن کرونا آغاز شد. چنان ترس از کرونا در جان ها رخنه کرده است که گویی تا قبل از نمایشگاه همه در خانه و در اتاق شخصی بودند و اکنون به خاطر نمایشگاه مجبورند در یک جا گردهم آیند. البته خطرات چنین اجتماعی را نباید نادیده گرفت. در این خصوص در هفته های گذشته مفصل نوشته ایم.
اکنون عده ای از صنعتگران و تجار صنعت تاسیسات ایران در این رویداد کشوری جمع شده اند تا صنعت تاسیسات ایران بضاعت خود را به نمایش گذارد. این فرصت را با همه حواشی آن باید قدر دانست و از آن استفاده کرد. نبود امکان واردات از کشورهای دیگر و تکیه فراوان بر تولیدات داخلی این نمایشگاه را از گذشته خود متمایز کرده است. افسوس که کرونا نگذاشت بضاعت واقعی خود را ببینیم اما همین داشته موجود نیز قابل اعتماد و اعتناء است و باید آن را دید.
آکادمی کاشانه در نمایشگاه امسال شرکت کرده است و در فضای باز غرفه خود را دایر نموده است تا با وجود سردی هوا و باد و باران های مرسوم این روزها، بتواند در محیطی کم خطرتر با همکاران خود دیدار کند. رونمایی از دو محصول جدید در خانواده لوح های فشرده طراح حرفه ای، که لوح فشرده آشپزخانه صنعتی و لوح فشرده پایپینگ است، پاسخی به طراحان حرفه ای تاسیسات است. همچنین لوح فشرده دیتیل های تاسیسات برای نخستین بار در این نمایشگاه رونمایی می شود. اکنون سبد محصولات کاشانه کامل تر شده است.
تخفیفات سالانه آکادمی نیز در این نمایشگاه لطفی دیگر دارد. بسیاری از همکاران همواره سعی می کنند برنامه آموزش های خود را برای یک سال آینده طراحی و مدون کنند. این فرصت استفاده از تخفیف ها باعث یک برنامه ریزی عالی برای سال پیش رو است.
فرصت محدود باقی مانده تا پایان نمایشگاه را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم. البته مراقب سلامتی خود باشیم که از هرچیز دیگری مهم تر است.
تا بعد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;