دانفوس شرکت نرم افزاری می خرد

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در تلاش برای گسترش راه حل های سرمایشی آنلاین، شرکت دانفوس شرکت نرم افزاری پروسا را با تخصص در زمینه تجهیزات هوشمند و طراحی های مرتبط با کاربر خریداری کرده است.

 

 

 

Prosa در میان محصولات خود یک نسخه تله متری کامل به نام VeBox برای بازار خوراکی و آشامیدنی ارایه می کند. VeBox یک زیرساختار برپایه کلود است که از وسایل تله متری برای نصب در انواع مختلف تجهیزات مواد غذایی و آشامیدنی از جمله سازندگان درهای شیشه و ویترین های یخچال دار تشکیل شده و ارتباط با مصرف کنندگان را امکان پذیر می سازد.





همراه با نرم افزار مدیریت تخصصی، VeBox اجازه کنترل از راه دور، تشخیص، بازاریابی و قابلیت های آنالیز فروش را می دهد.

 

 

 

پروسا همچنین یک قفسه سرد با قابلیت صفحه لمسی ابداع کرده که به مصرف کنندگان اجازه عکس گرفتن، کنترل آب و هوا یا بررسی مواد اولیه را می دهد. همچنین شرکت های آشامیدنی را قادر به جمع آوری داده های مصرف کنندگان در محل خرید و نمایش پیام های بازاریابی به صورت آنلاین می سازد.

 

 

 

به نظر دانفوس VeBox محدوده کنترلرهای الکترونیکی تبرید را برای عرضه به مشتریان در کاربردهای مواد غذایی تکمیل می کند.

 

 

 

ترکیب قابلیت های نرم افزار قوی پروسا با مهارت های کاربردی دانفوس اجازه ارایه نسخه های سرمایشی آنلاین جدید به نفع مشتریان را می دهد.

 

 

 

در آینده نزدیک مهارت های قوی که از طریق پروسا به دست می آید به دانفوس کمک می کند محصولات خود را از طریق توسعه راه حل های اتصال برای کاربرد در طول زنجیره سرد گسترش دهد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;