خرم همزمان با روز جوان:جوانان در سنگرهای مختلف اعتبارجهانی آفریدند

خرم: در طول دهه های اخیر نیز شاهد شکوفایی جوانان نام آور در سنگرهای علم و دانش و فن آوری و صنعت و ورزش بوده ایم که با کوشش و ابتکار و نبوغشان جایگاه و افتخار و اعتبار جهانی به ارمغان آورده اند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، در بزرگداشت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) ضمن تبریک این میلاد متنی را به شرح ذیل منتشر کرد:
🌺 یا جمیل 🌺
جوانی از طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت های الهی میباشد که سرشار از نشاط و شادابی، قدرت و تحرک و انگیزه است.
جوانان سرمایه های ارزشمند و آینده سازان کشور هستند که با حضور و فعالیت های سازنده و اندیشه های خلاق و نوآور و کار آفرین و دستان پر توانشان با تکیه بر علم و دانش، ایمان و تقوا، قله های عزت و سربلندی را با همت والایشان فتح میکنند.
جوانان با بصیرت و دریا دل بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی میهن شجاعانه با ایثار و فداکاری، برای رسیدن به استقلال و آزادی جانفشانی کردند و فرهنگ مقاومت و پایداری، شهادت و جانبازی را برای ما به یادگار گذاشتند و در طول دهه های اخیر نیز شاهد شکوفایی جوانان نام آور در سنگرهای علم و دانش و فن آوری و صنعت و ورزش بوده ایم که با کوشش و ابتکار و نبوغشان جایگاه و افتخار و اعتبار جهانی به ارمغان آورده اند.
شما امیدهای این وطن هستید ، برای جلوگیری از افول اخلاقی و سوءاستفاده سوداگران و فرصت طلبان، با قاطعیت و صلابت نیروی جوانی در راه رشد علم و دانش، فرهنگ و سیاست، اقتصاد و اعتلای کشور در عرصه های بین المللی گام بردارید و با پیشرفت و موفقیت خود حماسه آفرین باشید .
فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (س) اسوه اخلاق و ادب و روز جوان را به شما جوانان برومند و متعهد و دلسوز ایران عزیز به ویژه اعضا محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;