خرم خبر از تدابیر تازه برای توسعه خدمات مهندسی و صادرات آن داد

ارکان دبیرخانه توسعه خدمات مهندسی و صادرات آن با احمد خرم ،‌  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل جلسه دادند  و به بحث و تبادل نظر در مورد راه های گسترش صادرات خدمات فنی تخصصی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ در این نشست دکتر مقدم راد رئیس دبیرخانه توسعه خدمات فنی و مهندسی و مهندس سیف زاده نماینده شورای مرکزی در دبیر خانه توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ، فشرده ای از فعالیت های دبیرخانه را در ارتباط با  آموزش و توانمند سازی اعضاء سازمان ، بازاریابی در کشور های هدف ، عقد تفاهم نامه با تعدادی از سازمان های مرتبط و برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی خدمات فنی و مهندسی و صادرات آن با حضور سازمان های استانها و شرکت های توانمند صادرانی، ارائه دادند.
 در ادامه، مهندس خرم  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان  در توصیه هایی  به ارکان دبیرخانه اظهار داشت: آموزش مدیریتی به اعضاء علاقه مند به صادرات خدمات فنی و مهندسی و بررسی و تطبیق پروانه های اشتغال مهندسین با ضوابط بین المللی از نخستین ضرورت های توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی است.
رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین خواستار همکاری با سازمان برنامه و بودجه به منظور رتبه بندی جدید صادرات خدمات فنی مهندسی و نیز جلب همکاری سازمان های دولتی و خصوصی به منظور حمایت از صادرات  اینگونه خدمات  شد.
منبع نظام مهندسی ساختمان مرکزی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;