خرم بر پی گیری صنعتی سازی تاکید کرد

در ابتدای این سفر استانی، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان حضور یافت.
به گزارش تاسیسات نیوز، خرم درباره صنعتی شدن و عبور از نسل‌های چهار، پنج و ششم ساخت‌وساز در دنیا که پایه کار سازمان نظام‌مهندسی ساختمان است، اظهار کرد: این سازمان باید دبیر کمیته‌ای باشد که صنعتی‌سازی در استان را پیگیری کند.
وی با تأکید بر اینکه اصفهان، استان صنعتی پیشتاز است، تصریح کرد: مناسب نیست استانی دیگر پیشتاز صنعتی‌سازی کشور شود، بنابراین باید در جلسات و کمیته‌های مختلف موضوع صنعت‌سازی از این شکل به حالت قابل‌قبول خارج شود.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها سیاست‌ورزترین استان کشور هستند، گفت: اصفهانی‌ها خوب اطلاعات را جمع می‌کنند، خوب چالش‌ها را می‌شناسند و خوب اطلاعات را عرضه می‌کنند. از سوی دیگر، اصفهانی‌ها هوای یکدیگر را در فعالیت‌های اقتصادی دارند و همواره به دنبال مهیا کردن بستر و ابزارهای لازم هستند.
وی همچنین اضافه کرد: فضای استاد – شاگردی یعنی انتقال دانش و تجربه و این فضا هنوز در اصفهان حاکم است و باید توجه داشت که زحمت مدیران استان مضاعف است و باید چند برابر کار کنند تا پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
مهندس خرم با اعتقاد بر اینکه روحیات اصفهانی‌ها در حل مشکلات مختلف مسالمت‌آمیز است، اظهار کرد: انتظار داریم کمیته اجرایی صنعتی‌سازی را در تمام زمینه‌های تجهیزاتی، مکانیکی، برقی و ساخت‌وساز، سفت‌کاری و… به نتیجه برسانیم.
وی با بیان اینکه در کشور حدود هفت روش صنعتی‌سازی جای خود را باز کرده و امیدواریم نسل هفتم ساخت‌وساز که استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌های نوظهور است را به نتیجه برسانیم، گفت: در اصفهان دیگر صنایع سنگین و … جای ندارد و محل بروز و ظهور صنایع هایتک در اصفهان است.
میهمان ویژه جلسه هیات مدیره
در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پس از شرکت در آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی با حضور در سازمان نظام مهندسی استان اصفهان، در جلسه هیات مدیره شرکت کرد.
در این جلسه دکتر مهران کوهی کمالی عضو شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت.
 دیدار با مهندسان پیشکسوت اصفهان
در ادامه این سفر استانی، مهندس احمد خرم به همراه مهندس احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مهندس عسکری رییس دفتر ارزیابی و نظارت بر عملکرد استانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور در منزل پیشکسوتان سازمان شامل مهندس حسن آراسته، دکتر عبداله جبل عاملی و مهندس محمد علی برومند، با آنان دیدار و به پاس ارائه خدمات به جامعه مهندسی از ایشان و خانواده محترمشان قدردانی کرد.
دیدار  با پیشکسوتان رشته مهندسی تاسیسات مکانیکی
در ادامه رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور به همراه مهندس غلامحسین عسکری رییس دفتر ارزیابی و نظارت بر عملکرد استانها، مهندس احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مهندس احمدرضا طاهری اصل رئیس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با دو تن از مهندسان پیشکسوت رشته مهندسی تاسیسات مکانیکی، مهندس ملاباشی و سرکار خانم مهندس آیتی دیدار و به پاس سال ها تلاش و خدمت به جامعه مهندسی از ایشان و خانواده محترم ایشان قدردانی کرد.
بازدید از مجموعه در حال ساخت فرهنگی، ورزشی و رفاهی سازمان
در ادامه مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهندس عسکری رییس دفتر ارزیابی و نظارت بر عملکرد استانها به همراه مهندس بنا کار رئیس سازمان و تعدادی از اعضای هیات مدیره از ساختمان های  در حال ساخت مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بازدید کردند.
این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۳۳۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۰۰۰ متر مربع برای خدمت رسانی به اعضای سازمان در نظر گرفته شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;