صنعتی سازی در خراسان جنوبی کلید خورد

قناعت با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند، گفت: این موضوع یک کار جدید و نو برای استان در حوزه ساختمان سازی است که باید جدی گرفته شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، «جواد قناعت» شامگاه(۶ بهمن) در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با بیان اینکه قرار است در چهار سال اول دولت سیزدهم ۴۰ هزار مسکن در خراسان جنوبی ساخته شود، اظهار داشت: سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی فرصت مناسبی برای استفاده عمیق تر از توان تخصصی نظام مهندسی است، گفت: این کار می تواند باعث پویایی بهتر نظام مهندسی شود.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری نگاه حرفه ای به نظام مهندسی ساختمان دارد، افزود: صنعتی سازی مسکن یک کار نو و جدید برای خراسان جنوبی است که بهترین فرصت برای اجرا، همین طرح نهضت ملی مسکن است.
قناعت با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند، افزود: این موضوع یک کار جدید و نو برای استان در حوزه ساختمان سازی است که باید جدی گرفته شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه نظام مهندسی با معاونت عمرانی استانداری عمیق و وسیع است، که این رابطه در نهایت باعث استفاده از توان دو طرف برای پیشرفت استان خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;