خرم: از جامعه مهندسان اعاده حیثیت شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد: ما الان دیگر چیزی نمی‌خواهیم، زیرا انتخابات برگزار و هیات مدیره‌ها انتخاب شدند و هیات رئیسه‌ها هم رسمی هستند به نحوی که با صلح و صفا و صمیمیت کار انجام شد و انتظاری جز این هم از جامعه مهندسی نبود. هم اکنون تقاضای ما این است که موضوع رسیدگی و از جامعه مهندسین اعاده حیثیت شود.
وی اظهارداشت: با این وجود، تعلیق موارد استفاده از آن معین است و در آیین نامه و قانون نیز این طوری نیست که در هر موردی می توانند تعلیق کنند؛ این را مقامات قضایی به آن رسیدند که خلاف قانون است و باید به آن برسند و اعلام کنند. درخواست ما این است که فقط اعلام کنند  تا آن کسانی که تعلیق شدند، از آنها اعاده حیثیت شود؛ فقط در همین حد ما انتظار داریم.
مهندس خرم عنوان کرد: پس از مشخص شدن جایگاه‌ها، باید با معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی نشست و موضوع تعارض منافع برای دوره نهم را تعیین تکلیف نهایی کرد. در عین حال، از ابتدا تاکنون وزارتخانه به صورت مصداقی حتی یک مورد هم درباره تعارض منافع ابلاغ نکرده و فقط رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور یک بخشنامه در دوره هفتم صادر کرده است که روسا مشمول می‌شوند و هیات ریسه مشمول نمی‌شود، که این بخشنامه هم چون به تایید وزارت راه وشهرسازی نرسیده است، قانونی نیست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;