خدمات نظام مهندسی باید مرجع ساخت و ساز باشد

استاندار مازندران، سازمان نظام مهندسی ساختمان را یک نهاد مرجع و دارای نقش و جایگاه موثر در حوزه ساخت و ساز دانست و افزود: نقش این سازمان باید بگونه ای ایفا شود تا مردم به خدمات آن احساس نیاز کنند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک نمایند.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسین زادگان، ، نقش نظام مهندسی ساختمان باید بگونه ای ایفا شود تا مردم به خدمات آن احساس نیاز کنند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک نمایند
احمد حسین زادگان، با عنوان اینکه در حوزه ساخت ساز و پروژه های عمرانی استان می بایست هر چه بهتر از خدمات این سازمان به عنوان نهاد مؤثر فنی تخصصی بهره گیری شود، خاطرنشان نمود: از ظرفیت های نظام مهندسی باید بیش از این در پروژه های عمرانی و فنی استان استفاده شود.
او سازمان نظام مهندسی ساختمان را یک نهاد مرجع و دارای نقش و جایگاه موثر در حوزه ساخت و ساز دانست و افزود: نقش این سازمان باید بگونه ای ایفا شود تا مردم به خدمات آن احساس نیاز کنند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک نمایند.
استاندار بر تعامل بیش از پیش سازمان نظام مهندسی با مدیران و مسئولین بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: باید برای افزایش کیفیت ساخت و ساز در استان فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در حوزه نظارت بر اجرا و کارشناسی باید از نقطه نظرات مختلف استفاده کرد تا بتوان موانع پیش رو را برطرف نمود، تاکید کرد: شرایط و وضعیت عمرانی استان می بایست بررسی و آنالیز تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی و برطرف کرد.
 
منبع خبرگزاری آریا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;