حضور پدرخوانده‌ها در نظام مهندسی تهران

تاسیسات نیوز: او با اشاره به تخلفات رخ‌ داده در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: افرادی در سازمان نظام مهندسی استان تهران نفوذ دارند که عضو هیئت مدیره نیستند اما نقش اساسی در اداره آن ایفا می‌کنند.
وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی استان تهران پنج هفته است که خروجی نداشته است، تصریح کرد: تکلیف این است که سازمان‌های نظام مهندسی را رصد کنیم و اگر همین رویه ادامه پیدا کند قطعاً راهی جز اجرای ماده ۲۶ قانون نمی‌ماند و این ماده اجرایی می‌شود.
بر اساس ماده ۲۶ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، انحلال سازمان‌های نظام مهندسی در صورت انحراف از اهداف سازمان، پیش‌بینی شده است.
علی کریمی آنچه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان نظام مهندسی استان تهران منحل می شود؟ گفت: تصور من این است که این مشکلات بعد از اعلام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور رو به کاهش گذاشته است و امید است که این مشکلات به طور کامل مرتفع شود.
او با بیان اینکه اشخاصی بیرون از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند که در مواردی دخالت می کنند ادامه داد: امیدواریم با اعلام رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و تمهیدات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران این مشکلات به سرعت بر طرف شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران همچنین شیب کیفیت ساخت و ساز را رو به بهبود دانسته و می گوید: عُمر مفید ساختمان در تهران بالای ۳۰ سال است و باید تخریب و نوسازی را در درجه اول در صرفه اقتصادی داشتن این اقدام دانست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;