حس برند منتشر شد

حس برند منتشر شد

کتاب «حس برند» فرآیند برند‌سازی را با کمک حس‌های پنج‌گانه تشریح می‌کند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نخستین چاپ «حس برند» اثری از مارتین لیندستروم است که به همت مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو، زیرنظر دکتر بهرام خیری به فارسی برگردانده شده است. پرویز درگی،‌ مدرس دانشگاه،‌ مشاور و محقق بازاریابی، از سوی انتشارات بازاریابی در هشت فصل به بازار نشر عرضه شده است.

 

چهار فصل نخست کتاب شامل عنوان‌های «یک صنعت خانگی، حرفه‌ای می‌شود»، «برخی شرکت‌ها آن را بهتر انجام می‌دهند»، «تمایز برند» و «حرکت از برند‌سازی 2 بعدی به سوی برندسازی 5 بعدی» است.

 

مولف در نخستین فصل کتاب در تشریح مفهوم برندسازی آورده است: «این مفهوم،‌ زیر‌مجموعه‌ای از تغییرات بزرگ را شامل می‌شود. فناوری‌های جدید امکان تولید انرژی انبوه را فراهم ساخته‌اند. درحال حاضر سازندگان برند، ‌برند‌های خاص خود را دارند،‌ اما این وضعیت در حال تغییر است. در آینده مصرف‌کنندگان، مالک برند‌ها خواهند بود. نخستین نشانه‌های این تغییر در اواخر سال 1990 ظاهر شد.»

 

«تحرک،‌ بهبود و اتصال: خلق یک برند حسی»، «اندازه‌گیری حواس»، «آیین برند: درس‌هایی که باید آموخت» و «برند‌سازی: دیدگاه کل‌نگر» عنوان‌های بعدی کتاب هستند.

 

مولف در فصل ششم در بحثی با عنوان «چرا عاشق شما هستم؟» به هدف تالیف کتاب اشاره کرده است: «هدف تحقیق حس برند، ایجاد یک سرمایه از تاثیر حسی برای چند برند مختلف، برجسته کردن میزان شدت تاثیر وارده شده در ذهن،‌ مثبت یا منفی بودن آنها، متمایز بودن یا نبودن عواطفی که فراخوانی می‌شوند، و نحوه تاثیر آن‌ها بر وفاداری کاربران برند بوده است.»

 

نخستین چاپ کتاب «حس برند» با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 280 صفحه، به بهای 14 هزار تومان به همت انتشارات بازاریابی منتشر شده است./

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;