حالِ ما خوب خواهد شد در سایه بهبود حالِ صنعت ساختمان

تاسیسات نیوز، صدیقه بهزادپور: ایرج گلابتونچی مدیرعامل سندیکای شرکت های ساختمانی ایران با آرزوی بهترین رخدادهای اقتصادی – اجتماعی در سال آینده گفت: کاهش نرخ ارز و تورم یکی از آرزوهای همه مردم ایران است تا شاهد نتایج آن در عرصه اقتصاد و اجتماع و … در جامعه باشند و البته نتایج آن نیز در حوزه ساختمان به عنوان زیرساخت دیگر بخش های اقتصادی به صورت مطلوب قابل مشاهده باشد و بدیهی است این امر با اِعمال سیاست های کنترلی و مثبت دولت محقق خواهد شد و از سویی باعث کاهش موج فزاینده مهاجرت افراد تحصیلکرده و متخصص در کشور خواهد شد.
او صنعت ساختمان را به عنوان پیشران تولید در کشور ذکر و خاطرنشان کرد: رونق صنعت ساختمان در سال آینده باعث اشتغال مولد و رشد فعالان در حوزه متخصصین و کارگری خواهد شد و از سویی دیگر باعث ایجاد خانه های امن با رعایت اصول مهندسی توسط جامعه مهندس کارآزموده در کشور خواهد شد تا همگان از برکات آن بهره مند شده و از تلفات و خسارات احتمالی بلایای طبیعی مشابه آنچه که در خوی یا ترکیه رخ داد، مصون بمانند.
مدیرعامل سندیکای شرکت های ساختمانی ایران ابراز امیدواری کرد؛ تحرکات مثبت توسعه روابط ایران با کشورهای منطقه و گشایش روابط و کاهش نرخ ارز و …. در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در سال ۰۲ ادامه دار باشد و نتایج آن حالِ اقتصاد و مردم را خوب کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;