جهش خلاق نیسان از باتری های فوتوولتائیک بازیافتی

به گزارش تاسیسات نیوز، سیستم ذخیره انرژی xStorage جدید نیسان تنها در شرق لندن استفاده شده است. این سیستم که از باتری های وسیال نقلیه برقی بازیافتی ساخته شد مدول باتری 12 LEAF دارد و از منابع انرژی عملی و تجدیدپذیر شارژ می شود.

 

 

 

 

سیستم یا به یک منبع برق مسکونی یا منابع انرژی تجدیدپذیر مثل پنل های خورشیدی وصل می شود. وقتی هزینه و تقاضا کم باشد انرژی ذخیره و وقتی تقاضا یا هزینه ها بالا باشد آزاد می شود.





این سیستم کلاسیک به خریدار اجازه می دهد در صورت حساب خدمات شهری صرفه جویی کند. امتیازات ظریف بسیار دیگری نیز وجود دارد: سیستم با حفظ منبع روشنایی در صورت لزوم به عنوان پشتیبان نیز عمل می کند و انرژی ذخیره شده آن می تواند توسط خریداران به شبکه انرژی فروخته شود.

 

 

 

 

نیسان تنها شرکتی نیست که سیستم های ذخیره انرژی و وسایل برقی ارایه می کند. رقبا یعنی تسلا و دایملر حرکت به سمت سیستم های ذخیره انرژی خانگی را آغاز کرده اند؛ با این وجود نیسان پیشنهادات و مزایای مالی زیادی دارد.





متاسفانه برای مصرف کننده های آمریکایی، xStorage تنها در انگلستان وجود دارد که قیمت آن به دلار آمریکا حدود 4600 دلار است.

 

 

 

 

نیسان در حال حاضر برنامه ای برای توزیع سیستم در آمریکا ندارد. نیسان ادعا می کند اولین بار است که یک واحد ذخیره انرژی یکپارچه برای صاحبان خانه دارد. سیستم منحصر به فرد و دوست دار کاربر است چون خریداران می توانند تلفن های هوشمند خود را به سیستم وصل کرده و از طریق یک دگمه بین چندین منبع انرژی انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;