جدیدترین تجهیزات ساخت و ساز در این نمایشگاه عرضه شد

نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند به منظور معرفی بروزترین تجهیزات حوزه ساختمان با حضور ۶۰ شرکت در حال برگزاری است.
به گزارش تاسیسات نیوز، صنعت ساختمان یکی از حوزه‌هایی است که تولیدات فراوانی در آن انجام می‌شود و تنوع محصولات در این بخش زیاد است.
تولید کنندگان محصولات مختلف صنعت ساختمان در بیرجند دور هم جمع شده اند و آخرین تجهیزات و محصولات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده اند.
اجرای طرح‌های مختلف در حوزه ساخت مسکن در استان، می‌طلبد تا لوازم باکیفیتی در ساختمان‌ها به کار رود و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در معرفی محصولات خوب، موثر است.
اهمیت ارتباط بی واسطه تولید کننده و مصرف کننده
یکی از غرفه داران نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند گفت: از اصفهان در این نمایشگاه حاضر شده ام و به عقیده من ارتباط بی واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده بسیار مهم است.
او افزود: در کنار معرفی محصولات و ارتباط بی واسطه خریدار و فروشنده، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز به مشتریانی که در نمایشگاه خرید می‌کنند، داده می‌شود.
یکی از صاحبان غرفه‌ها که تولیدکننده بومی خراسان جنوبی است گفت: کابین آسانسور تولید می‌کنیم و بزرگترین تولید کننده کابین آسانسور در شرق کشور هستیم.
صاحب غرفه تولید سنگ نیز گفت: سنگ‌های ما تولید شده در خراسان جنوبی است و برای فضای هتل‌ها مناسب است و آمادگی عقد قرارداد با هتل‌ها را داریم.
معرفی محصولات حوزه ساختمان برای اجرای بهتر طرح های مسکن
حسینی رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان به منظور تکمیل زنجیره تولید در این حوزه در بیرجند دایر شده است.
او گفت: از آنجایی که قرار است نهضت ملی مسکن نیز در استان اجرا شود، ضرورت دارد تا محصولات متنوع و باکیفیت معرفی شود و در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
حسینی گفت: ۶۰ شرکت از داخل و خارج از استان در ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۸ مرداد دایر است، تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ باز است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;