ثابت ماندن مصرف برق در آمریکا

به گزارش تاسیسات نیوز، طی سال ها، مصرف برق در ایالات متحده طبق اندازه گیری تولید ناخالص (GDP) پیوسته افزایش یافته است. از 2010، مصرف برق با وجود افزایش پایدار GDP لزوماً ثابت بوده است.





روند قبلی و واگرایی در نمودار زیر نشان داده می شود. ارقام جدید منتشره از سوی سازمان اطلاعات انرژی (EIA) نشان می دهد مصرف برق در 2015 تقریباً مساوی مصرف سال 2010 است با اینکه انرژی 11% رشد می کند. 





بسیاری تحلیل گران شامل EIA و ACEEE تغییر راندمان انرژی از جمله استانداردهای راندمان محصول، قوانین ساختمان محلی و دولتی و برنامه های راندمان شرکت های خدمات شهری می شود.





اختلاف های سالیانه در اب و هوا و تغییر ساختار اقتصاد احتمالاً نقش دارد. باید توجه داشت که اختلاف های منطقه ای وجود دارد. در سال های اخیر، مصرف برق معمولاً در شمال شرق کاهش و در جنوب تا حدی رشد داشته است و در مناطق دیگر ثابت بوده است.

 

 

 

 

شانس خوبی وجود دارد که این روند به دلیل عوامل محرک زیاد ادامه یابد. عواملی که سبب کاهش مصرف برق می شوند شامل عوامل راندمان انرژی، تغییر اقتصاد، کاهش مصرف گرمایش به دلیل گرم شدن تدریجی آب و هوا و تغییرات جمعیت در منطقه جنوب و احتمالاً رشد مداوم تولید توزیع شده و انرژی خورشیدی می شود.





در میان عواملی که می توانند مصرف برق را بالا ببرند می توان به وسایل نقلیه برقی، افزایش مصرف تهویه مطبوع به دلیل اب و هوای گرم تر و تغییرات جمعیتی در جنوب و نصب تهویه در بیشتر خانه های شمال اشاره کرد.

 

 

 

 

رشد برق ثابت پیامدهای مهمی برای برنامه ریزی سیستم خدمات شهری دارد. این بدان معناست که نسل جدید تنها برای جایگزینی واحدهای قدیمی با موارد موجود اما گران تر لازم است که اجازه می دهد واحدهای گران تر کمابیش بدون کار بماند.





همچنین این بدان معناست که درآمدهای خدمات شهری تنها تا حدی افزایش می یابد که رشد کند یا خدمات ارزش افزوده جدید برای فروش را شناسایی کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;