تکرار یک موفقیت در صنعت برق ؛ عبور از تابستان سخت اما افتخارآمیز

طبق اعلام سازمان هواشناسی، امسال گرمترین سال در ۳۰ سال گذشته بود، به ازای هر یک درجه افزایش حدود ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می‌یابد اما به گفته مدیران، صنعت برق امسال تابستان سخت و افتخارآمیزی داشت.
به‌گزارش تاسیسات نیوز، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، چهار طرح مهم برقی در قالب هفته هفدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.
محمدحسن متولی‌زاده — مدیرعامل شرکت توانیر – در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان مرکزی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های امروز نشان از هماهنگی مدیران استان دارد، اظهار کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها نوید توسعه و رونق استان مرکزی را دارد.
مدیرعامل شرکت توانیر افزود: امروز در راستای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، پروژه‌های زیرساختی مهم استان مرکزی که موجب شتاب به صنایع دیگر و توسعه صنعت، خدمات و کشاورزی است، افتتاح شد.
وی در ادامه افزود: امسال تابستان سخت و افتخارآمیزی داشتیم که بر اساس آمارها، گرم‌ترین سال در ۳۰ سال گذشته را تجربه کردیم، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته، عبور موفق و بدون خاموشی هدف گذاری شد که این موفقیت در سایه تلاش مسئولان و همکاری مردم عزیز تحقق یافت.
متولی‌زاده با اشاره به اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امسال گرمترین سال در ۳۰ سال گذشته بود، افزود: به ازای هر یک درجه افزایش حدود ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می‌یابد.
مدیرعامل توانیر گفت: میزان انرژی که صنایع بزرگ مصرف کردند نشانگر رونق تولید بوده، علاوه بر اینکه پاداش‌های خوبی نیز به صنایع و کشاورزان کم مصرف اعطا شد.
وی با بیان اینکه انرژی مصرفی صنایع بزرگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد بوده است، اظهار کرد: در استان مرکزی ۳۶ میلیارد تومان به صنایع و کشاورزان همکار جهت پاداش همکاری در ایام پیک اهدا شد.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;