تولید کمپرسورهای اسکرول نسل جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، به تازگی شرکت امرسان اعلام کرده است کمپرسورهای اسکرول کم دمای Copeland تولید کرده است که از تکنولوژی تزریق مایع برای خنک کردن دماهای تخلیه و کاهش تنش کمپرسور استفاده می کند و در عین حال با الزامات قانونی آتی هم مطابقت دارد.

 

 

 

سازمان حفاظت محیط زیست، استفاده از R-404A را در کندانسینگ یونیت های از راه دور جدید برای کولرها و فریزرهای walk-in (WICF) در سال 2018 ممنوع کرده است.





به علاوه، وزارت انرژی اجرای قانون جدید راندمان (WICF) در سال 2020 را ارایه کرده است که با استاندارد راندمان سالانه walk-in (AWEF) اندازه گیری می شود. کمپرسور جدید همزمان نیاز به سازگاری با مبردهای جدید، استانداردهای انرژی سخت گیرانه تر و سیستم های ظرفیت کوچک تر و مطمئن تر را برآورده می سازد.

 

 

 

علاوه بر مطابقت با الزامات وزارت انرژی و سازمان حفاظت از محیط زیست در دماهای پایین، کمپرسورهای کم توان نسل جدید ZF*KA برای استفاده با جایگزین های مبرد R-448A/449A و HFC های کم GWP موجود همانند R-407A نیز سازگارند. در مقایسه با همتایان رفت و برگشتی هرمتیک خو، اسکرول Copeland برای تلفیق با طرح های جدید بدون نیاز به مهندسی اضافی و هزینه های قطعات بیشتر نیز ساده تر است.

 

 

 

 

کمپرسورهای ZF*KA برای فریزرهای walk-in که متکی بر کندانسینگ یونیت های بیرونی هستند طراحی می شوند؛ این دستگاه ها به کمپرسورهایی نیاز دارند که می توانند دماهای تخلیه بالاتر را در زمان استفاده از جایگزین های مبرد جدید در کاربردهای کم دما کاهش دهند. تکنولوژی تزریق مایع به کمپرسور اجازه می دهد دمای تخلیه را خنک کند و در عین حال راندمان های بالا و عملکرد مطمئنی را تحویل دهد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;