تولید برق با قراردادن سیستمی در راه پله ها

به گزارش تاسیسات نیوز، مخترع جوان بسیجی در کهگیلویه وبویراحمد با قراردادن سیستمی درتولید برق با قراردادن سیستمی در راه پله ها راه پله ها برق تولید کرد.

 

 

 

 

حبیب الله تقی پور مخترع جوان شهرستان چرام با قراردادن سیستم هیدرومکانیک در راه پله ها وبا استفاده از نیرویِ پا(پیاده روی عابران پیاده) برصفحه متحرک برق تولید کرده است.

 

 

 

 

وی گفت:در هر راه پله متناسب با طول وعرض آن این صفحه ها را کارگذاشته و زیر هر صفحه یک جک محافظ نیروی شخص را به دستگاه اصلی انتقال و با تبدیل حرکت خطی به دورانی برق تولید می شود.

 

 

 

تقی پور که کارشناس مکانیک ساخت و تولید است افزود:تولید انرژی الکتریکی با منابع تجدید ناپذیر وحذف سوخت های فسیلی، صرفه جویی در انرژی، اشغال نشدن فضای زیاد و کمک به حفظ محیط زیست در تولید انرژی از مزایای این اختراع است.

 

 

 

 

وی گفت:ورود و خروجی متروها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس و ساختمان های چند طبقه از محل های کاربرد این تولید کننده است که برق آن به یک ذخیره کننده می رسد.

 

 

 

 

اختراع تولید برق از طریق راه پله ها با استفاده از سیستم هیدرومکانیک آقای حبیب الله تقی پور با حمایت سازمان بسیج علمی، فناوری سپاه فتح استان و به شماره 89861 در سازمان اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.




منبع: صدا و سیما







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;