توالت بدون دخالت دست

به گزارش تاسیسات نیوز، اگرچه این وسیله تکنولوژی پایینی دارد، اما در واقع کاملاً هوشمندانه است. برای نصب این اهرم به سادگی دسته فلاش تانک توالت خود را برداشته و توپی بادشدنی را در وسط نصب کنید. بعد یک خط هوا بیرون مخزن کف زمین در محل نشستن افراد و جایی که پا قرار می گیرد اجرا کنید. 






وقتی اهرم (توپ) فشار داده می شود هوا به خط فرستاده شده و در توپی مخزن دمیده می شود. در نتیجه باد شده و دسته با آن بلند شده و اجازه تخلیه را می دهد.

 

 

 

 

با این کار شما بدون تماس دست اهرم توالت را به کار انداخته اید، در نتیجه از بروز بسیاری از بیماری ها که در نتیجه تماس دست با دسته بسیار آلوده توالت ایجاد می شود پیشگیری کرده اید.

 

 

 

از آنجایی که معمولاً افراد وقتی وارد دستشویی می شوند دست های خود را ضد عفونی یا حتی تمیز نمی کنند، دسته یا دگمه توالت یکی از آلوده ترین جاهاست و تماس دست افراد مختلف با آن می تواند سبب انتشار این الودگی و عفونت های مختلف شود.

 

 

 

 

اما اگر این توالت های پایی را به خانه بیاورید گام بزرگی برای بهداشت بیشتر و زندئگی سالم تر برداشته اید. به نظر می رسد این استفاده از این نوآوری روند کندی داشته باشد، بنابراین مشخص نیست چه میزان تقاضا برای آن وجود دارد. ظاهراً هزینه بالا و زمان انتظار طولانی برای یک نوآوری نسبتا ساده وجود داشته باشد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;