تلویزیون تاسیسات

روح الله واصف

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۱۲1 میباشد.




همکاران عزیز سلام و خدا قوت



برای همکاران عزیز و اعضای دوست‌داشتنی سایت تأسیسات نیوز چند وقتی است بسته‌های خبری کوتاهی تهیه و در قسمت تلویزیون تأسیسات منتشر می‌کنیم. آنچه در این بسته‌های خبری برای ما مهم است کوتاهی زمان این بسته‌ها، در حد 3 دقیقه، جذابیت خبرها و انتخاب خبرهایی است که کمتر شنیده‌شده است.

 

 

 

 

استقبال همکاران باعث شده است که تاکنون 14 بسته خبری منتشر شود و البته گهگاه از فیلم‌های دیگری نیز استفاده کرده‌ایم که عمدتاً تولید همکاران واحد تلویزیون تأسیسات بوده است. با توجه به گستردگی کار و نو بودن ایده آن نیاز مبرم به کمک و همفکری شما برای رونق دادن به این تلویزیون خصوصی هستیم.

 

 

 

 

انتقادات و ایده‌های شما می‌تواند کمک بزرگی به ما برای این کار بزرگ باشد. به‌راحتی می‌توانید در زیر صفحه خود مطلب، موارد خود را بنویسید و برای ما ارسال کنید.

 

 

 

 

سعی تلویزیون تأسیسات پوشش تصویری اخبار و رویدادهای جذاب تأسیساتی است. حتی حضور در پروژه‌ها و مستندسازی زحمات همکارانمان را نیز در برنامه داریم.





لازم است عید امامت امیر مؤمنان، حضرت علی (ع) را گرامی بداریم. رسم زیبای این عید، بازدید از اقوام و دوستانی است که سید هستند.





این رسم که ریشه در باورهای اعتقادی و ایرانی ما دارد که دیدوبازدید از دوستان و اقوام از رسوم کهن ایرانی است را زنده نگهداریم و آن را به کودکان خود نیز بیاموزیم تا خودمان دچار بی‌مهری آن‌ها نشویم. آیین مهرورزی در نهاد همه ما مستتر است ولی نیاز به رشد و بالندگی دارد. از اصل ماجرا که مهری بر حقانیت و بزرگی مولای متقیان است نیز غافل نشویم که علی حقیقتی است بر گونه اساطیر.

 

 

عید شما مبارک.

 

 

تا بعد!






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;