تلاش برای افزایش 100 میلیون مترمکعب به ظرفیت گاز کشور

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسسات دریایی ایران گفت: در تلاش هستیم امسال 100 میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت استحصال گاز کشور افزوده شود.

مجتبی رحیمی شب گذشته در آیین افتتاح کلاس‌های آموزشی مرکز آموزشی تاسیسات دریایی با بیان اینکه شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، ساخت سکوهای نفتی و مجموعه فراساحلی و پروژه‌های دریایی پارس جنوبی را عهده‌دار است، از احداث پنج سکوی نفتی در سال گذشته خبر داد.

وی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته پنج سکوی دریایی از سوی این شرکت ساخته و در دریا نصب شد که از مجموع این تعداد چهار سکو اینک در عملیات استحصال گاز در پارس جنوبی در مدار فعالیت قرار گرفته‌اند.

رحیمی اضافه کرد: یکی از دستاوردهای فعالیت شرکت تاسیسات دریایی و با تعاون و همکاری سایر دستگاه‌ها رفع مشکل کمبود گاز است که این امر را در زمستان سال گذشته شاهد بودیم و امیدواریم امسال با تلاش همکاران شرکت تاسیسات دریایی 100 میلیون مترمکعب گاز نیز به ظرفیت استحصال گاز کشور افزوده شود.

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، داشتن فعالیت اجتماعی و فرهنگی در راستای توسعه زیرساخت‌های این منطقه همزمان با رشد کارهای صنعتی را از تعهدات این شرکت اعلام کرد.

وی، جذب نیروهای بومی، آموزش و ارتقای سطح منطقه و توسعه ورزش را سه محور فعالیت شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی اعلام کرد و افزود: تاکنون موفق شده‌ایم در هر سه محور، گام‌های بلندی را برداریم.

رحیمی، تشکیل کلاش‌های آموزشی در خرمشهر را در راستای نیل به این اهداف دانست و گفت: تاکنون 2 هزار و 200 نفر از این دوره‌های آموزشی استفاده کرده‌اند که این امر می‌تواند به افزایش توان علمی و توسعه سطح فرهنگ جامعه کمک کند و علاوه بر این، دوره‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای نیز برگزار شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در ادامه، از به‌کارگیری 80 درصد نیروها در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر از میان نیروهای بومی خبر داد و عنوان کرد: ارتقای سطح آموزشی شاغلان بخش‌های مختلف این شرکت و توانمندسازی نیروهای بومی و منطقه نیز در اولویت کارهای این شرکت است.

وی در پایان، به توسعه ورزش به عنوان دیگر محور تعیین شده از سوی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران اشاره کرد و گفت: امسال موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال شده و امیدواریم در سال جاری الگوهای ارائه شده، کارشناسی شده و با رویکرد جدید را شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;