تقدیر دبیر سابق کمیته تخصصی نظام مهندسی از «آکادمی کاشانه»

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:  دبیر سابق کمیته صنعت کنفرانس مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی: آکادمی کاشانه گامهای موثری در زمینه رشدِ سطح علمی جامعه مهندسی به ویژه در حوزه تاسیسات برداشته اند و خلاء های بسیاری را در این بخش از نظر علمی و عملی پر کرده است.
وحید دوستی با بیان اینکه؛ سازمان نظام مهندسی کشور هنوز به آن درجه ای نرسیده که بتوانیم تعاملات مطلوبی در حوزه فنی و حرفه ای و آموزشهای خصوصی داشته باشیم، اظهار داشت:
به روزرسانی اطلاعات و دانش روز در حوزه تاسیسات، سهمِ مهمی در ارتقاء کمی و کیفیِ عمر ساختمان دارد و از این رو آموزش می تواند چرخه سالمی را در این زمینه ایفاء کند.
وی  با تاکید بر اهمیت افزایش مهارت های فنی در کیفیت نهایی در بخش ساخت و ساز یادآور شد:
ارتقاء دانش در زمینه تجهیزت تاسیسات و تهویه مطبوع در حقیقت باعث طول عمر ساختمان ها در سطح گسترده خواهد شد و در این بین آموزشگاه ها جایگاهی غیرقابل انکار در این زمینه دارند.
 دوستی نیاز به آموزش های عملی و علمی بیشتر پس از فارغ التحصیلی را از ضروریات تقویت بنیه جامعه مهندسی ذکر و خاطرنشان کرد:
آموزشگاه ها سهمِ عمده ای در رشدِ توانمندی های علمی و عملی فعالان در این بخش دارند و آکادمی کاشانه گامهای موثری در زمینه رشدِ سطح علمی جامعه مهندسی به ویژه در حوزه تاسیسات برداشته  و خلاء های بسیاری را در این بخش از نظر علمی و عملی پر کرده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;