تعویض کنتورهای برق مازندران

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران از آغاز عملیات تعویض کنتورهای مشترکین دیماندی به کنتورهای هوشمند طرح فهام در این شرکت خبر داد و گفت: ۱۲ هزار کنتور دیماوندی است.

 

 

 

شجاع محمودی عالمی محمودی تصریح کرد : شرکت توزیع برق مازندران دارای ۱۲ هزار و ۳۱۳ مشترک دیماندی می باشد که در صورت تامین کنتور توسط سازنده کلیه کنتورها تعویض خواهند شد .




با بیان اجرایی شدن این طرح در کشور افزود: هدف از طرح فهام تعویض کنتورهای دیجیتالی معمولی با کنتورهای هوشمند (AMI ) می باشد که این کنتورها قابلیت های بسیاری از جمله قرائت از راه دور ، مشاهده پروفیل بار مصرفی مشترک ، مشاهده وضعیت لحظه ای پارامترهای شبکه مشترک و …. را در اختیار شرکت توزیع برق قرار خواهد داد .




وی خاطرنشان کرد : همچنین از اطلاعات این کنتورها در طرح های عبور از پیک تابستان بهره برداری خواهد شد و با راه اندازی کامل این سامانه با حذف اعزام مامور برای قرائت کنتورها ، عملیات به صورت لحظه ای و از راه دور صورت خواهد گرفت ، ضمن اینکه مرکزی به منظور نظارت و پایش بر وضعیت این کنتورها نیز در دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت در نظر گرفته شده است تا بتوان از صحت عملکرد این کنتورها از نظر آنلاین بودن و وضعیت مصرفی مشترک اطمینان حاصل کرد.





معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران در مورد فرآیند اجرایی این طرح اظهار داشت: در مرحله اول هزار کنتور به عنوان سهمیه این شرکت در نظر گرفته شده است که با اولویت کنتورهای کشاورزی عملیات تعویض اجرایی شده است و در اخرین مرحله تعداد ۳۰۰ کنتور طی مانور دو روزه ای در امورهای بابلسر و بابل شمال با حضور همکاران کلیه امورها تعویض شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;