تعمیرکار خود باشیم/ لوله کشی ساده تاسیسات

اگر شما در شغل لوله کش مشغول به کار شوید، با کارهای متنوع ای روبرو خواهید شد، چون در شغل لوله کش و تاسیساتی محدود به کارهای لوله کشی ساختمان و لوله کشی فاضلاب نمیباشد و خیلی فراتر از چیزی است که شما تصور می کنید.
تاسیسات نیوز:  شغل لوله کشی خیلی فراتر از آن چیزی است که شما تصور کنید. ما سعی داریم علاوه بر آشنایی شما با این کار، با نحوه اجرایی آن نیز آشنا شوید:
انواع خدمات قابل انجام توسط یک فرد تاسیساتی:
  • اجرا، تعویض و یا بازسازی لوله کشی آب و فاضلاب
  • اجرا و بازسازی لوله کشی شوفاژ
  • نصب و اجرای لوله کشی یونیت مطب دندان پزشکی
  • نصب و لوله کشی تجهیزات خانگی از قبیل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی
  • نصب و تعویض شیرآلات ساختمانی در حمام و آشپزخانه
  • نصب و اجرای لوله کشی آب و فاضلاب مطب دامپزشکی
  • تصب و راه اندازی تجهیزاتی از قبیل وان حمام، جکوزی و سونا آپارتمانی
  • نصب و راه اندازی توالت فرنگی وال هنگ و معمولی و توالت ایرانی
  • تعمیرات اضطراری لوله های ساختمانی مانند ترکیدگی، انسداد و یخ زدگی
  • نصب و تعمیر پمپ آب خانگی، مخزن تحت فشار و منبع آب
علاوه بر این موارد فرد لوله کش باید با تمام روند انجام سرویس و تعمیر پمپ های خانگی به همراه منبع تحت فشار، آشنایی داشته باشند که تمامی این تخصص ها به وسیله  استخدام لوله کش حرفه ای صورت میگیرد. شما میتوانید تخصص در کارتان را به عنوان کسی که در  شغل لوله کش فعالیت میکند با کمک دوره های آموزشی فرا بگیرد. یکی دیگر از مزیت ها در شغل لوله کش این است که شما همیشه در کارتان به عنوان شغل لوله کش امکان رشد و پیشرفت را خواهید داشت . چنانچه در آغاز کار خود را به صورت استخدام لوله کش در شرکت تاسیساتی شروع کرده اید، میتوانید با کسب تخصصات و تجارب بیشتر و فراهم کردن سرمایه ای برای شغل لوله کش و پیدا کردن مشتری های دائمی در این کار بعد از مدتی به صورت مستقل مشغول به کار شوید.
لوله کشی در  ساختمان ها
لوله کشی ساختمان‌ها یکی از مهمترین فعالیت‌ها برای یک لوله کش و شرکت آنها به حساب می‌آید. اجرای انواع سیستم‌های لوله کشی برای آب‌ های سرد و گرم، شوفاژ، پکیج و فاضلاب و همچنین تعمیر لوله کشی ساختمان‌ها را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت را به متخصص بسپارید. اجرای صحیح یک سیستم لوله کشی ساختمان در هنگام ساخت و ساز یکی از موارد بسیار مهم و ضروری می‌باشد که میتواند از بروز خسارت و هزینه‌های زیاد جلوگیری کند. چنانچه یک لوله کش از بهترین نوع لوله و بهترین اتصالات استفاده کند اما نکات ایمنی و فنی را رعایت نکند در آینده بروز نشتی در ساختمان در میان اتصالات لوله اجتناب ناپذیر خواهد بود.
در گذشته برای لوله کشی منازل از لوله‌های فلزی استفاده می‌شد. ولی امروزه استفاده از این نوع لوله کمتر دیده می‌شود و بیشتر از لوله‌های سفید یا سبز پلی پروپیلن استفاده می‌شود. این لوله‌ها داری مقاومت زیادی در برابر ضربه، فشار و همچنین در دمای زیاد مقاومت دارند. این لوله‌ها در برابر اسیدهای اکسیژنه مقاومت زیادی دارند در حالی که لوله‌هایی که در قدیم استفاده می‌شد از این نوع مقاومت برخوردار نبودند.
لوله کشی در ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;