تعمیرات همزمان 3 ایستگاه فرآورش گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از انجام تعمیرات اساسی همزمان 3 ایستگاه فرآورش گاز این شرکت با صرف 28 هزار و 600 نفر ساعت ظرف مدت یک ماه خبر داد.





محسن دهانزاده اظهار کرد: ایستگاه‌های تقویت فشار گاز بنگستان آب تیمور، منصوری و همچنین واحد «ب» پالایشگاه شیرین‌سازی گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به‌طور همزمان مورد تعمیرات چهار سالانه قرار گرفتند.





وی افزود: در این تعمیرات 10 اصلاحیه فرآورشی انجام شده و بیش از 1270 تجهیز ابزار دقیق، 3064 تجهیز برقی و بالغ بر 1210 تجهیز مکانیکی مورد تعمیر و کالیبراسیون قرار گرفت. مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: در مدت تعمیرات اساسی دوره‌ای 96 تجهیز با توان کمتر از 4هزار اسب بخار شامل توربین، کمپرسور، تلمبه، الکتروموتور و مخازن انجام شده و 34 تجهيز ديگر نيز در حال انجام تعميرات اساسي است.





دهانزاده با تاکید بر لزوم حمایت از سازندگان داخلی گفت: به‌منظور اجراي محورهاي برنامه اقتصاد مقاومتي، در نیمه نخست سال‌جاری 48 قلم کالا در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اعتبار 5 میلیارد و 350 میلیون ریال از سوی سازندگان داخلی بومی‌سازی شده و بیش از 57 قلم کالای دیگر نیز در حال ساخت است.





مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، توسعه بخش بنگستان واحد نمکزدائی شماره 2 اهواز، پیش راه‌اندازی فاز 2 پالایشگاه شیرین‌سازی گاز، راه‌اندازی آزمایشی 6 کمپرسور گاز اسیدی، راه‌اندازی 7 تجهیز فرآورشی در واحدهای بهره‌برداری و نمکزائی و مشارکت در راه‌اندازی خطوط لوله، 36 شرکت نفت و گاز اروندان، 42 کنارگذر رامشیر و 12 گاز اسیدی خروجی فاز 2 پالایشگاه شیرین‌سازی گاز را بخشی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در 5 ماه نخست سال‌جاری برشمرد.

 

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;