تعامل نظام مهندسی و استاندارد در تولید،عرضه و مصرف مصالح ساختمانی

کمیتۀ مشترک اداره‌کل استاندارد استان تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان، با حضور طاهری، مدیرکل استاندارد و سعیدیان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی تهران، در سازمان نظام مهندسی دومین جلسۀ خود را تشکیل داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، پس از انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل استاندارد و نظام مهندسی ساختمان استان تهران، دومین جلسه کارگروه مشترک این دو ارگان، با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر پروژه‌های ساختمانی و استانداردسازی بناها تشکیل شد.
محمودرضا طاهری در خصوص موضوعات و مصوبات جلسه تشریح کرد: اولویت‌بندی محصولات مختلف صنعت ساختمان، که باید تحت کنترل مشترک این دو نهاد متولی قرار گیرد، مشخص شد. همچنین بارنگی، دبیر انجمن تیرچه بلوک تهران نیز بعنوان رئیس کارگروه اجرایی این کمیته انتخاب شد.
سعیدیان نیز ضمن استقبال از این تفاهم‌نامه و اعلام آمادگی برای همکاری بیش از پیش، بر استانداردسازی مصالح ساختمانی تاکید و تمایل خود را بر تاسیس دفتر استانداردسازی در سازمان متبوع خود اعلام کردند.
در این کمیته، احکام اعضای کمیته به سیامک الهی‌فر( نماینده رشته عمران)، علی کریمی ( نماینده رشته برق)، علیرضا میرجعفری ( نماینده رشته مکانیک) و نبئی از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران و هادی شفیعی (معاون ارزیابی انطباق)، مهناز مقتدر( معاون آموزش و استانداردسازی)، افشین زمانی (رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد)، محمد امین موسوی (رئیس واحد آسانسور و پله برقی) از اداره‌کل استاندارد استان تهران، ابلاغ و اعطا شد.
منبع استاندارد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;