تدوین نظام نامه فناوری های نوین در صنعت ساختمان

در جلسه کمیسیون فناوری های نوین در صنعت ساختمان شورای مرکزی، نظام نامه پیشنهادی و تهیه شده کمیسیون فناوری های نوین در صنعت ساختمان با اهداف، ساختار، شرح وظایف، منابع کمیسیون و… مطرح و ویرایش گردید که با تایید اعضای حاضر مورد تصویب قرار گرفت.
چهارمین جلسه کمیسیون فناوری های نوین در صنعت ساختمان شورای مرکزی برگزار شد
به گزارش تاسیسات نیوز، روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمین جلسه کمیسیون فناوری های نوین در صنعت ساختمان شورای مرکزی روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ به صورت تلفیقی (حضوری مجازی) در محل شورای مرکزی برگزار شد.
در ابتدای جلسه درخصوص برگزاری نشست با نمایندگان کمیسیون فناوری های نوین استانها مقرر گردید مکاتبه ای با استانها توسط ریاست سازمان جهت معرفی نماینده پژوهش و فناوری استانهای که فاقد عضو در کمیسیون می باشند و درخواست اعلام اقدامات انجام شده در این زمینه توسط استانها صورت پذیرد. جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات نیز جلسه ای با حضور نمایندگان حوزه فناوری و پژوهشی استانها برگزار گردد.
در ادامه جلسه نظام نامه پیشنهادی و تهیه شده کمیسیون فناوری های نوین در صنعت ساختمان با اهداف، ساختار، شرح وظایف، منابع کمیسیون و… مطرح و ویرایش گردید که با تایید اعضای حاضر مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین پیشنهاد گردید در هر جلسه با هماهنگی قبلی در ابتدا زمانی در اختیار شرکت های دانش بنیان جهت معرفی و ارائه دستاوردهای نوین در صنعت ساختمان تخصیص یابد و در جلسات حضوری کمیسیون بازدیدی از موسسات و پارکهای علمی و فناوری این حوزه صورت گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;