تحریم داخلی و خارجی سد راه تولید

تاسیسات نیوز: نوروزی مدیرعامل شرکت پیشگامان تجارت سیالات در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان این مطلب گفت: شرکت ما با بیش از ۵ سال سابقه تولید در زمینه تولید محصولات در حوزه تاسیسات مانند «رادیاتور»، «پکیج» و «دیگ های چگالشی» با نام تجاری بدروس در صدد رفع نیازهای داخلی و حضور در بازارهای خارجی هستیم .
نوروزی ادامه داد: اجرا و پیمانکاری پروژه های ساختمانی و ابنیه، نقشه برداری، راه سازی، پل سازی، سد سازی، تونل سازی، جدول بندی، کانال کشی و زهکشی، آسفالت ریزی، محوطه سازی، امور پیمانکاری و تعمیر و نگهداری مربوط به خطوط انتقال (آب، نفت و گاز)، سیستم های سرد کننده ساختمان، تاسیسات و تجهیزات ساختمان (آب، گاز، برق و فاضلاب)، وسایل انتقال (آسانسور و پله برقی)، طراحی، اجرا، تولید و توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی (پکیج، رادیاتور و کولرگازی و خدمات پس از فروش آنها) از جمله محورهای اصلی فعالیت این شرکت می باشد.
وی با بیان اینکه کلیه محصولات از طراحی تا تولید نهایی توسط کارشناسان بومی در داخل کشور صورت می گیرد افزود: در صورت افزایش حمایتهای دولتی در خصوص تامین ارز و تعرفه های گمرکی و حمایت از حضور در بازارهای خارجی و همچنین تامین مواد اولیه خواهیم توانست میزان زیادی صادرات و ارزآوری در کشور داشته باشیم.
نوروزی تحریم های موجود را یکی دیگر از موانع در مسیر رشد این شرکت ذکر و خاطرنشان کرد: قوانین گمرکی بعنوان تحریم داخلی و وارد کردن مواد اولیه از جمله مشکلات ما و دیگر شرکتهای فعال در حوزه های اقتصادی محسوب می شود که گاهی تولیدکنندگان را دلسرد از حضور و ادامه مسیر در عرصه تولید می کند.
این فعال اقتصادی اضافه کرد: در صورت حمایت از تولیدکننندگان و ایجاد حلقه های اتصال به بازارهای خارجی جهت تامین مواد اولیه و صادر کردن محصولات حتماً قیمت تمام شده محصولات تولیدشده کاهش خواهد یافت.
او در پایان در خصوص محصولات و دستاوردهای جدید خود اظهار داشت: دیگ های چگالشی با ظرفیت ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۱۵۰ کیلووات با راندمان بالا و کاهش مصرف گاز از جمله محصولات تولیدی جدید ما محسوب می شود که قادر به رقابت با محصولات مشابه خارجی خود در این حوزه هستند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;