تجهیزات آب و برق در مسیر بومی سازی

مدیرعامل ساتکاب گفت: تاکنون بیش از۳۰ شرکت دانش‌بنیان کالا‌های مورد نیاز صنعت آب و برق را بومی‌سازی کردند که این موضوع باعث افزایش کیفیت کالا و کاهش قیمت محصولات شده است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، محمدولی علاءالدینی مدیرعامل ساتکاب با اشاره به فعالیت دوباره این شرکت اظهار کرد: شرکت ساتکاب پس از فعالیت دوباره همکاری با شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار قرار داده است و تاکنون نزدیک به هفت رویداد استارت آپی در حوزه داخلی و بین المللی برگزار کرده است.
مدیرعامل ساتکاب تصریح کرد: تاکنون بیش از۳۰ شرکت دانش‌بنیان کالا‌های مورد نیاز این صنعت را بومی‌سازی کردند که این موضوع باعث افزایش کیفیت کالا و کاهش قیمت محصولات شده است.
علاءالدینی ابراز کرد: ساتکاب به دنبال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش ایده‌ها و تبدیل آن به پروژه تجاری‌سازی در این صنعت و تضمین محصولات دانش‌بنیان‌ها و حمایت از کالای ایرانی است.
وی افزود: گردش مالی سال گذشته شرکت‌های دانش‌بنیان به حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد داشته باشد و از سوی دیگر در صنعت آب و برق نیز قابل استفاده است.
به گفته وی؛ ایجاد شتاب دهنده بخش برق نیز در سطح کشور آغاز شده است و فعالیت‌های این بخش در حال حرکت به سمتی است که شرکت‌های دانش‌بنیان در حل مسائل خاص صنعت آب و برق ما را کمک کنند.
وی بیان کرد: با چندین شرکت تفاهم‌نامه‌های مربوطه به امضا رسیده و همکاری با چندین مجموعه نیز آغاز شده است که دستاورد‌های این حوزه برای بهبود وضعیت مدیریت مصرف و تامین کالا در حوزه صنعت آب و برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل ساتکاب ابراز کرد: براساس تاکید وزیر نیرو پروژه‌ها و تحقیقات دانش‌بنیان‌ها در صنعت آب و برق بایستی هدفمند شده و اولویت نخست آن‌ها تامین نیاز‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این صنعت باشند.
منبع خبرگزاری میزان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;