تبلیغ کولر گازی ممنوع شد

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با بیان اینکه در شورای عالی انرژی مصوب شد تبلیغات کولرهای گازی در سراسر کشور به جزء مناطق گرمسیری ممنوع شود، ادامه داد: این موضوع به زودی عملیاتی خواهد شد و رسانه‌های کشور باید در مورد مذمت و مشکلات استفاده از کولرهای گازی در سراسر کشور و مناطق عادی و سردسیر از نظر عادی و طبی اطلاع رسانی گسترده کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز، محرابیان به موضوع رمز ارزها نیز اشاره کرد و گفت در تابستان ۱۴۰۱ اقدام خوبی انجام شد  و در سال ۱۴۰۲ مغفول ماند، برای سال پیش رو موضوع رمز ارزها را در دستور کار قرار می‌دهیم. جلوگیری از مصرف غیر‌مجاز برق در رمز ارزها بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی از روشنایی معابر و تغییر روشنایی معابر از لامپ‌های پر‌مصرف به لامپ‌های فوق کم مصرف با افزایش نور خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده است در مدت محدودی کل روشنایی کشور را در معابرعمومی شهری و غیر‌شهری با طراحی زیبای شهری تامین کنیم. این در حالی است که در تابستان ۱۴۰۰ به خاطر نبود انرژی، لامپ های معابر را خاموش کردیم که این روش مناسبی نیست.
وی افزود: توجه به برنامه‌های دراز مدت و استراتژی‌های توسعه صنعت برق مهمترین کاری است که در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.
محرابیان با بیان این که اصلاحات اقتصادی، نظام بودجه، ساختار صنعت برق در دستور کار قرار دارد، افزود: ما به دنبال ارتقای صنعت برق با توجه به ظرفیت‌های این صنعت هستیم تا اصلاحاتی را انجام دهیم و از مشکلات و ناترازی ها نجات پیدا کنیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;