تاکید نظام مهندسی بر هوشمندسازی در ساختمان سازی

در جلسه مشترک کمیته اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و مخابرات استان مازندران بر هوشمندسازی در ساخت و ساز تاکید شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس علیرضا رحیمی معاون تجاری مخابرات مازندران در این جلسه مشترک ضمن تاکید بر فرهنگ سازی، هوشمندسازی ساختمان‌ها و اجرای سرویس‌های ftth را به نفع سازنده‌ها و بهره برداران دانست.
دکتر سیامک شعیبی رییس اداره آموزش مخابرات استان نیز استفاده ftth در ساختمان‌ها را بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت: افزایش دامنه نفوذ ftth در همه ساختمان‌ها موجب افزایش بازار کار برای مهندسین رشته تاسیسات برقی خواهد بود.
در ادامه مهندس یزدی نژاد رییس سازمان مازندران با اعلام اینکه سازنده‌ها و انبوه سازان باید به سمت هوشمند سازی پیش بروند و ضمن تاکید بر مقرون به صرفه بودن اجرای ftth به ارزش افزوده ساختمان‌ها با اجرای فیبر اشاره نمود و گفت: باید پورتالی مشترک آماده گردد تا قابلیت واگذاری فیبر در ساختمان‌ها مشخص گردد.
ایشان با اشاره به اجرای پروژه GIS در مازندران بعنوان پایلوت در کشور و همچنین ایجاد کارتابل مالکین، خواستار همکاری مشترک با مخابرات استان مازندران، بابت شناسایی پروژه‌های در حال ساخت شد تا بهره برداران بهترین کیفیت اینترنت را در منازل تجربه کنند.
در این جلسه همچنین در مورد راهکار‌های همکاری مشترک سازمان مازندران و مخابرات استان جهت اجرای تفاهمنامه مشترک دو دستگاه بحث و گفتگو شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;