تامین انرژی اپل از منابع پاک

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت اپل اعلام کرد انرژی مورد نیاز همه‌ تجهیزات و دفاتر آن در سراسر جهان از این پس ۱۰۰ درصد از منابع پاک تامین می‌شود و به‌طور دقیق‌تر می‌توان گفت تمام فروشگاه‌های اپل، دفاتر و مراکز داده آن در ۴۳ کشور مختلف برای تامین انرژی مورد نیاز خود فقط از منابع انرژی پاک بهره می‌برند.


این شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند آی‌فون اعلام کرد ۹ شرکت دیگر از شرکای آن نیز به‌صورت ۱۰۰ درصد تمام وابستگی انرژی خود را به منابع پاک انتقال داده‌اند تا در جریان تولید محصولات اپل فقط از این منابع استفاده کنند. شرکت اپل هم اکنون ۲۳ کمپانی تامین‌کننده قطعات و تجهیزات را زیرمجموعه خود قرار داده است که هر کدام به نوعی از انرژی‌های پاک بهره می‌برند.


«تیم کوک» مدیرعامل شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «ما متعهد هستیم تا جهان را بهتر از آنچه در اختیار گرفتیم تحویل دهیم. پس از سال‌ها تلاش مستمر مفتخر هستیم که این هدف مهم را محقق کرده‌ایم.»


در ادامه این بیانیه گفته شد: «ما همچنان قصد داریم مرزهای موجود در جریان تامین مواد اولیه محصولات، بازیافت آنها، تجهیزات زیرمجموعه، شرکت‌های تامین‌کننده قطعات و… را نیز در جهتی هدایت کنیم که به‌صورت خلاقانه از منابع انرژی پاک استفاده کنند و منابع انرژی تجدیدپذیر بتوانند جایگزین شوند تا آینده بهتری را رقم بزنیم.»

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;